"Desi prin traditie, perioada verii se caracterizeaza printr-un ritm mai lent al vanzarilor, acestea sunt impulsionate totusi de ofertele produselor sezoniere, care, in acest interval de timp, vor inregistra cresteri mai mari decat media generala. Ne asteptam ca in sezonul de anul acesta, romanii sa cheltuie in medie 100 euro pentru aceste produse, valoare mai ridicata in cazul produselor de folosinta indelungata si mult inferioara in cazul celor din gama accesoriilor", a declarat directorul general executiv al Flamingo International, Jiri Rizek.

Potrivit retailerului, valoarea estimata pentru perioada iunie–august 2008 va fi influentata semnificativ de vanzarile produselor sezoniere, precum aparatele de aer conditionat, camerele foto/video sau aparatele frigorifice, aceasta ultima categorie urmand sa inregistreze cele mai mari volume de vanzari, in special in luna august.

Astfel, vanzarile de aparate de aer conditionat vor atinge in acest sezon o crestere de peste trei ori mai mare fata de anul trecut, Bucurestiul acaparand mai mult de jumatate din cererea totala. Cele mai mari vanzari din aceasta vara vor fi inregistrate in luna august.

"Dintre lunile de vara, consideram ca luna august va inregistra cele mai mari vanzari, pe fondul finalizarii concediilor, pregatirii perioadei back-to-school de catre parinti, dar si datorita romanilor care lucreaza in afara tarii si care isi petrec concediul de vara in Romania. Ne asteptam ca in aceasta perioada cea mai mare dinamica in evolutia vanzarilor sa fie generata de electrocasnicele mari" sustine Jiri Rizek.

Citeste si:

In primul semestru al anului 2008, retail-ul de aparate electronice si electronicasnice a inregistrat o crestere de 10 – 15%, comparativ cu perioada similara a anului trecut.

Grupul Flamingo International activeaza pe piata din Romania inca din anul 1994, avand ca principal obiect de activitate comertul de produse IT&C, electronice si electrocasnice, fiind in acest moment unul dintre liderii de pe piata adresata.

In prezent, compania opereaza 21 de unitati Flanco World in cele mai importante regiuni de retail ale tarii. Reteaua Flanco World presupune magazine cu suprafete de vanzare mari intre 1.000 mp si 3.000 mp.

Din anul 2005, compania Flamingo International este cotata la Bursa de Valori Bucuresti, devenind astfel prima si singura companie din industrie prezenta pe piata de capital.