“Deocamdata nu au fost facute angajari”, a declarat Zuckerberg, adaugand ca in prezent exista oportunitati pentru companie, care a fost ajutata de economie.

Cea mai populara retea sociala, care are 1.000 de angajati, isi va construi forta de munca intr-un ritm asemanator cu cel al start-up-urilor obisnuite, a declarat Zuckerberg. Google, cel mai folosit motor de cautare pe Internet, aproape anual si-a dublat personalul, de cand a devenit publica.

Zuckerberg a declarat ca incearca sa isi mentina costurile, intr-un efort de a obtine rezultate financiare pozitive in urmatorul an.
Facebook, care a ajuns la mai mult de 250 milioane de utilizatori, se dovedeste in continuare atragatoare pentru companiile de publicitate. Anul trecut, un raport IDC anunta ca e mai putin probabil ca utilizatorii site-urile de retele sociale sa acceseze reclame sau sa cumpere produse decat alti utilizatori de Internet, a declarat analista Karsten Weide.

Facebook produce venituri din publicitate si din sistemul de plati online pentru cadouri pe care utilizatorii le pot cumpara de pe site. Veniturile ar putea creste cu 70% in acest an fata de 2008, a declarat directorul operational Sheryl Sandberg. De asemenea, Marc Andreessen, membru al consiliului director, a declarat ca Facebook ar putea afisa venituri de cel putin 500 milioane dolari in acest an.

Recent, compania a primit o finantare in valoarea de 600 milioane dolari. Digital Sky Tehnologies, o companie rusa de investitii, a platit 200 milioane dolari pentru o participatie mai mica de 2% din companie. Aceasta investitie a evaluat compania la 10 miliarde dolari.

Analistii din piata sustin ca Digital Sky a acceptat aceasta evaluare deoarece se asteapta ca Facebook sa atraga din ce in ce mai multe companii de publicitate.