Cu venituri de 820.000 de euro in 2008, compania trebuia sa creasca pana la afaceri de 1,1 mil. euro, potrivit lui Cristian Udrescu (foto), CEO al PayLogic.

El mentioneaza ca efectele crizei vor duce la o scadere de 70% a marjei de profit la finele anului in curs.

Business-ul este conceput pe patru directii, linia principala vizand externalizarea calculului salarial, iar, in secundar, administrarea documentelor de personal, audit al dosarelor de personal si recrutare si selectie.

Cu toate ca mediul economic defavorabil a incetinit evolutia business-urilor din resurse umane, cresterea de 16% a cifrei de afaceri a PayLogic fata de 2008 este pusa pe seama avansului numarului de clienti care isi doresc reducerea costurilor cu personalul.

“In criza, am devenit departamentul externalizat de resurse umane al clietilor nostri. Principalul motiv pentru care am putut creste cifra de afaceri este acela ca reusim sa taiem cu 40% costurile pe care clientii le au cu personalul”, a afirmat Udrescu.

El a mai spus ca numarul mai mare de clienti pentru outsourcing se datoreaza slabei populari si dotari a departamentelor de resurse umane din companiile de pe piata.

Compania a angajat anul trecut cinci persoane, ducand volumul personalului la 30. Cu o investitie initiala de 500 de dolari, Udrescu - fost director al producatorului local de software Wizrom - , a infiintat PayLogic impreuna cu sotia sa, in 2001, cei doi detinand in totalitate compania.

In acest moment, PayLogic are sediul central la Bucuresti si alte trei divizii in Mediasi, Sibiu si Timisoara. Printre clientii companiei se numara, in principal, companii din domeniile BPO, farma, financiar-bancar si auto.