De asemenea, compania anunta ca strategia sa de extindere in teritoriu vizeaza prioritar localitatile din imediata apropiere a zonelor in care este deja prezenta, dar nu ignora nici oportunitatile din afara acestor zone, in masura in care acestea ar aduce beneficii pentru organizatie pe termen lung.

“Pana acum aproximativ un an si jumatate, cele mai multe solicitari in mediul rural si cel mic urban veneau pentru serviciile de televiziune prin cablu. Incepand de anul trecut, interesul a crescut semnificativ pentru serviciile de Internet, astfel incat ritmul de achizitie a clientilor de Internet este din ce in ce mai alert. Strategia noastra de crestere este una complexa, astfel incat am lansat prin AKTA, in august 2009, serviciul de telefonie fixa, ceea ce contribuie in mod constant la cresterea ponderii clientilor 3P”, declara Dinu Malacopol (foto), CEO al Digital Cable Systems.

In ceea ce priveste modul in care a afectat criza economica planurile de extindere locala, seful DCS declara ca, in principal, criza economica favorizeaza planurile celor care doresc sa achizitioneze companii mai mici, pentru ca scad semnificativ preturile de achizitie.

“Urmarim cu interes evolutia pietei, astfel incat sa putem avea o reactie prompta atunci cand apar oportunitati. Suntem atenti la piata, monitorizam ceea ce se intampla si suntem pregatiti sa actionam in cazul in care vor aparea ocazii care sa se inscrie in coordonatele planurilor noastre de afaceri”, a adaugat Malacopol.

Recent, compania DCS a anuntat ca a incheiat primele etape din procesul de achizitie a doi jucatori mici de pe piata locala, urmand ca la incheierea preluarii sa ofere mai multe detalii.

Seful DCS vrea sa mareasca ponderea clientilor triple-play cu 15%

Seful DCS vrea sa mareasca ponderea clientilor triple-play cu 15%