Digital Cable Systems, unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata autohtona de telecomunicatii, anunta ca, in prezent, are o distributie de circa 80% a clientilor in mediul rural si 20% in mediile mic si nou urban.
De asemenea, compania anunta ca strategia sa de extindere in teritoriu vizeaza prioritar localitatile din imediata apropiere a zonelor in care este deja prezenta, dar nu ignora nici oportunitatile din afara acestor zone, in masura in care acestea ar aduce beneficii pentru organizatie pe termen lung.

“Pana acum aproximativ un an si jumatate, cele mai multe solicitari in mediul rural si cel mic urban veneau pentru serviciile de televiziune prin cablu. Incepand de anul trecut, interesul a crescut semnificativ pentru serviciile de Internet, astfel incat ritmul de achizitie a clientilor de Internet este din ce in ce mai alert. Strategia noastra de crestere este una complexa, astfel incat am lansat prin AKTA, in august 2009, serviciul de telefonie fixa, ceea ce contribuie in mod constant la cresterea ponderii clientilor 3P”, declara Dinu Malacopol (foto), CEO al Digital Cable Systems.

In ceea ce priveste modul in care a afectat criza economica planurile de extindere locala, seful DCS declara ca, in principal, criza economica favorizeaza planurile celor care doresc sa achizitioneze companii mai mici, pentru ca scad semnificativ preturile de achizitie.

“Urmarim cu interes evolutia pietei, astfel incat sa putem avea o reactie prompta atunci cand apar oportunitati. Suntem atenti la piata, monitorizam ceea ce se intampla si suntem pregatiti sa actionam in cazul in care vor aparea ocazii care sa se inscrie in coordonatele planurilor noastre de afaceri”, a adaugat Malacopol.

Recent, compania DCS a anuntat ca a incheiat primele etape din procesul de achizitie a doi jucatori mici de pe piata locala, urmand ca la incheierea preluarii sa ofere mai multe detalii.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri