Evolutia pozitiva inregistrata in luna noiembrie si estimarile aferente lunii decembrie pot duce la un numar total de 23-25.000 unitati GPS-uri vandute in 2010 de catre Mio Technology.

"Luna decembrie este una foarte importanta pentru evolutia anuala a pietei locale de GPS si implicit a vanzarilor inregistrate de catre Mio Technology. Primim deja semnale pozitive din piata, care ne fac increzatori in vanzarile de echipamente personale de navigatie in aceasta perioada. Pe langa luna decembrie, lunile iulie si august conduc la nivel anual, cu vanzari reprezentand 30-35% din totalul vanzarilor estimate pentru acest an", a declarat Sergiu Gansca (foto), director de marketing si vanzari Mio Technology pentru Romania si Ungaria.

Cresterea interesului cumparatorilor in aceasta perioada pentru echipamentele de tip GPS este influentata si de promotiile oferite de catre Mio Technology. Conform reprezentantilor Mio, aproape toate echipamentele GPS vandute in luna decembrie sunt achizitionate prin intermediul unor oferte promotionale.

Citeste si:

"Incepand cu 2009, promotiile au devenit mecanisme de vanzare asteptate de catre consumatori. Daca in 2008 cumparatorii se uitau dupa cel mai nou lansate game de produse, comparau preturile si functionalitatile pe care le includeau acestea inainte de a lua decizia de cumparare, in 2009 si 2010 acestia decid cumpararea unui anume dispozitiv, comparand specificatiile tehnice, amanand totusi achizitionarea dispozitivului de navigatie pana la includerea acestuia intr-o promotie sau oferta speciala", a adaugat Gansca.

Mio a inregistrat in 2009 vanzari de 30.000 de echipamente GPS, pe o piata locala cifrata la 60.000 de unitati.