Astfel, pe langa Romania, SUA si India, pietele in care platforma a fost lansata initial in toamna anului trecut, solutia ShopMania Biz este prezenta la ora actuala si in Australia, Brazilia, Marea Britanie, Mexic, Portugalia, Rusia, Spania, Ungaria.

"Inceputul lui 2011 a marcat un prim val de extindere pentru platforma ShopMania BIZ, urmarind acelasi model aplicat si in cazul ShopMania, disponibil astazi in 25 de tari. Planificam pentru acest an adaugarea a cinci tari noi in portofoliul ShopMania BIZ”, declara Arthur Radulescu, director general Asesoft Net.

Asesoft Net a fost infiintata in anul 2004 si ofera solutii si aplicatii web personalizate pentru clientii din mediul de afaceri.

Citeste si:

Pe langa acestea, Asesoft Net dezvolta si proiecte proprii, in portofoliul sau regasindu-se site-uri din domenii precum shopping-ul online (ShopMania) si comparatia de preturi, divertismentului, stirilor sau anunturilor.

Portalul ShopMania a fost lansat in luna mai a anului 2006 si este prezent in 25 de tari.