Orange Romania a avut afaceri de 243 mil. euro pe trimestrul patru al anului precedent in scadere usoara fata de cele 255 de milioane de euro din 2009.

Numarul de clienti ai companiei a crescut la 10,46 milioane la finalul lui 2010, comparativ cu cei 10,39 mil. utilizatori din trimestrul trei al anului trecut. Fata de 2009 compania si-a redus baza de clienti cu 531.000 de utilizatori, adica in jur de 5%.

Pe intreg anul 2010, compania a generat afaceri de 973 mil. euro, in scadere de la 1,05 miliarde de euro.

In trimestrul patru din 2010, venitul mediu anual per utilizator (ARPU) a fost de 83 euro, comparativ cu 92 euro, in aceeasi perioada din 2009.

"Cele mai vizibile efecte ale degradarii climatului economic asupra bazei de clienti se observa pe segmentul PrePay. Totusi, suntem foarte multumiti de evolutia segmentului clientilor cu abonament care a continuat sa se stabilizeze. Baza de clienti a inregistrat cresteri, rata de reziliere a contractelor fiind mai scazuta decat cea din perioada anterioara crizei", a declarat Thierry Millet, CEO Orange Romania.

Citeste si:

Seful operatorului telecom spune ca, in 2010, compania a luat mai multe masuri de eficientizare a activitatii.

"In anul 2010 am luat mai multe masuri de eficientizare si perfectionare (francize, Orange Care, oferte pentru smartphone-uri, programe de perfectionare pentru forta de vanzari, programe de imbunatatire a experientei clientilor), ale caror efecte se vor vedea pe termen lung si care ne vor ajuta sa indeplinim obiectivele strategice pentru urmatorii cinci ani" a spus Thierry Millet, CEO Orange Romania.

Pe data de 15 februarie 2011, Consiliul Concurentei a amendat Orange Romania cu 34,8 milioane euro pentru abuz de pozitie dominanta.

Principalii concurenti ai companiei sunt Vodafone Romania, Cosmote, precum si Romtelecom, RCS&RDS si UPC Romania.