Orange a anunțat lansarea celei de-a patra ediții a Orange Pop-Up Cinema, un eveniment care mută sălile de film în aer liber în cinci orașe: București, Iași, Cluj-Napoca, Sinaia și Timișoara. Biletele costă în general între 5 și 7 lei.

”Ca în fiecare an, toate încasările din prețul biletelor vor merge spre programele de educație digitală ale Fundației Orange”, spune reprezentanții companiei.

Primele seri de film în aer liber din caravana Orange Pop-Up Cinema vor avea loc în București, Parcul I.O.R, în perioada 11 – 16 iulie.

Următoarele opriri ale caravanei vor fi în orașele:

  • Iași, 21-23 iulie, timp în care caravana va fi amplasată la Grădina Palas;
  • Cluj-Napoca, 27 – 30 iulie, la Iulius Parc;
  • Sinaia, unde va fi prezentă în perioada 11-13 august, în Parcul Dimitrie Ghica;
  • Timișoara, 24-27 august, în Piața Libertății.

Filme pentru cei mici, dar și producții de renume precum The Menu sau Black Panther: Wakanda Forever vor rula pe ecranele amplasate în zone emblematice din cele cinci orașe. Programul complet Orange Pop-Up Cinema, dar și linkul către achiziția de bilete sunt disponibile pe site-ul Orange: https://oran.ge/popupcinema.

Banii încasați din vânzarea biletelor vor fi donați către Fundația Orange pentru susținerea proiectului Orange Digital Center. Acesta este cel mai amplu hub de educație digitală destinat adolescenților pasionați de tehnologie, tinerilor aflați la început de drum profesional sau adulților care își doresc o reconversie profesională cu ajutorul abilităților digitale. Toate cursurile din Orange Digital Center sunt susținute de traineri specializați, conțin sesiuni teoretice, dar și practice și sunt gratuite pentru participanți.

Sursa foto: Shutterstock / kitzzeh

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Ionut Sisu
Ionuț Șișu scrie pentru Wall-Street.ro din anul 2011, iar în prezent ocupă funcția de redactor-șef adjunct . El și-a început activitatea în presă în 2007, în departamentul de limbă engleză al Mediafax monitorizare. În perioada 2008-2009, Ionuț a acoperit domeniile piețe de capital și finanțe personale în cadrul Business Standard, publicația de afaceri a trustului Realitatea-Cațavencu. După o scurtă perioada de timp în cadrul Corect...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri