Grupul francez Carrefour a primit o amenda de 10.000 de euro dupa ce un client a asteptat 20 de minute la rand pentru a plati cumparaturile, in conditiile in care retailerul promova o durata maxima de asteptare de 10 minute, scrie Connexion France.

Magazinul din Chalons-en-Champagne a fost acuzat de respectivul client de publicitate falsa, dupa ce acesta a depus o plangere la autoritatea locala privind protectia consumatorilor in anul 2008.

Carrefour a promovat incepand cu 2006 o campanie prin care clientii nu trebuiau sa astepte mai mult de 10 minute pana in momentul in care puteau sa achite cumparaturile. Potrivit retailerului, masura a fost introdusa dupa ce un sondaj a aratat faptul ca timpul indelungat petrecut pana in momentul check-out-ului reprezenta principalul motiv de nemultumire in randul clientilor.

Carrefour opereaza in prezent in Romania 4 formate de magazine, cu un total de 141 de magazine: 24 hipermarketuri “Carrefour”, 72 supermarketuri “Market”, 44 magazine de proximitate “Express” si un magazin online.

Carrefour a raportat vanzari de 21,1 miliarde euro pentru trimestrul al treilea, in scadere usoara fata de nivelul din perioada corespunzatoare a anului trecut. Chiar si asa, afacerile grupului in Franta, pe segmentul hipermarketurilor, au urcat pentru prima data in ultimii doi ani.

Carrefour a inregistrat anul trecut pe piata romaneasca vanzari de 986 milioane euro, fara TVA, in crestere cu 3% fata de 2011.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri