Magazinul din Chalons-en-Champagne a fost acuzat de respectivul client de publicitate falsa, dupa ce acesta a depus o plangere la autoritatea locala privind protectia consumatorilor in anul 2008.

Carrefour a promovat incepand cu 2006 o campanie prin care clientii nu trebuiau sa astepte mai mult de 10 minute pana in momentul in care puteau sa achite cumparaturile. Potrivit retailerului, masura a fost introdusa dupa ce un sondaj a aratat faptul ca timpul indelungat petrecut pana in momentul check-out-ului reprezenta principalul motiv de nemultumire in randul clientilor.

Carrefour opereaza in prezent in Romania 4 formate de magazine, cu un total de 141 de magazine: 24 hipermarketuri “Carrefour”, 72 supermarketuri “Market”, 44 magazine de proximitate “Express” si un magazin online.

Citeste si:

Carrefour a raportat vanzari de 21,1 miliarde euro pentru trimestrul al treilea, in scadere usoara fata de nivelul din perioada corespunzatoare a anului trecut. Chiar si asa, afacerile grupului in Franta, pe segmentul hipermarketurilor, au urcat pentru prima data in ultimii doi ani.

Carrefour a inregistrat anul trecut pe piata romaneasca vanzari de 986 milioane euro, fara TVA, in crestere cu 3% fata de 2011.