Coreea de Nord a publicat joi o lista cu peste 300 de sloganuri noi care se refera la subiecte diverse, de la laudarea dinastiei Kim la cultivarea ciupercilor sau binefacerile activitatilor sportive, relateaza CNBC, in pagina electronica.

In onoarea implinirii a 70 de ani de la eliberarea Coreei de Nord si infiintarea Partidului Muncitorilor din Coreea de Nord, au fost publicate peste 300 de sloganuri politice in cotidianul oficial al partidului. Majoritatea au un ton autoritar si puternic, de la patrioticul "traieste viata ca soldat" pana la mai ostilul "anihileaza-i pana la ultimul", atunci cand este vorba despre o invazie inamica, noteaza Mediafax.

Totusi, cateva sloganuri par sa descrie bunastarea pe care Coreea de Nord incearca sa o afiseze. Phenianul vrea ca cetatenii sai sa "cultive legume in sere intinse" si "sa practice sporturile in mod ofensiv", dupa stilul gherilelor antijaponeze, potrivit agentiei nord-coreene KCNA. Temele prezente includ agricultura, armata, progresele stiintifice, educatia, comportamentul social si, bineinteles, patriotismul. In lista cu cele 300 de sloganuri, termenul "tara de basm" apare ce cinci ori, sunt peste 300 de semne ale exclamarii.

"Fructele sa cada in cascada si aroma lor dulce sa umple aerul pe o mare de meri la poalele trecatorii Chol!", sustine unul dintre sloganuri. "Sa ne transformam intr-o tara a ciupercilor cultivand ciuperci in mod stiintific, intensiv si la nivel industrial!", afirma un altul.

Dar atunci cand este vorba despre competitia la scara globala, Coreea de Nord isi sfatuieste cetatenii sa se dedice progresului fabricand "bunuri de calitate", cultivand "livezi" si "cereale", avand "uniforme scolare mult mai stilate", si "castigand mai multe medalii de aur!".

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri