Americanii ar putea cheltui in aceas an cinci miliarde de dolari cu ocazia Halloween-ului, cu peste 50% fata de cele 3,3 miliarde inregistrate in 2005, datorita popularitatii in crestere a sarbatorii, arata estimarile Federatiei Nationale a Vanzatorilor cu Amanuntul

Anul trecut, o treime din bani au fost cheltuiti pe bomboane, o treime pentru costume, un sfert pentru decoratiuni iar restul pentru felicitari, anunta NewsIn.

Aproximativ 96% din americani vor cumpara bombone pentru aceasta ocazie, 34% vor purta costume specifice si 17% planuiesc sa viziteze o casa bantuita, ceea ce reprezinta o traditie pentru populatia din Statele Unite.

Nici decoratiunile interioare sau exterioare nu vor fi uitate: peste 67% vor cumpara decoratiuni pentru interior si cel putin jumatate isi vor decora si gradina.

Aceasta sarbatoare este intrecuta in ceea ce priveste vanzarea de decoratiuni doar de sarbatoarea Craciunului. In medie, fiecare american va cheltui aproximativ 21 de dolari pentru un costum si aproximativ 18 dolari pentru bomboane.

Mult timp o sarbatoare destinata exclusiv celor mici, Halloweenul este foarte popular momentan si in randul tinerilor adulti: in acest an 85% dintre cei aflati intre 18 si 25 de ani vor participa la aceasta sarbatoare, fata de nivelul de anul precedent, de doar 67%.

Cei si mai in varsta sunt si mai fideli acestei sarbatori, 77% dintre cei intre 25 si 34 de ani si 71% dintre cei intre 35-44 de ani au de gand sa sarbatoreasca Haloweenul.

In ciuda cresterii popularitatii, Haloweenul nu este decat a sasea sarbatoare din Statele Unite din punct de vedere al cheltuielilor (doar pentru sarbatorile de iarna inregistrandu-se cheltuieli de 457 de miliarde de dolari), fiind intrecuta de Ziua Sfantului Valentin (13,7 miliarde) sau Sarbatoarea Pastelui (12,6 miliarde de dolari).

O explicatie pentru aceasta situatie ar putea fi faptul ca de Halloween nu se dau cadouri.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri