Procter & Gamble Co (P&G) a afisat un profit trimestrial in crestere fata de perioada echivalenta din 2006, ca urmare a vanzarilor bune ale detergentului Tide si produselor pentru ingrijirea pielii Olay.
Procter & Gamble a inregistrat in trimestrul fiscal care s-a terminat in martie un profit de 2,51 miliarde dolari, respectiv 74 centi/actiune, in crestere fata de suma de 2,21 miliarde dolari sau 63 centi/actiune, care reprezinta castigurile companiei din aceeasi perioada a anului trecut, informeaza NewsIn, citand Reuters.

Producatorul lamelor de ras Gilette si al scutecelor Pampers a anuntat in martie ca se asteapta la un castig intre 72 si 74 de centi/actiune, iar analistii chestionati de Reuters au estimat un castig de 74 de centi/actiune.

Reprezentantii P&G au spus ca se asteapta la un castig intre 3,01 si 3,03 dolari/actiune pentru intregul an, peste estimarea initiala care indica un castig posibil intre 2,99 si 3,03 dolari/actiune.

Cotatia actiunilor P&G, cu sediul in Cincinnati, a scazut cu 1,7% in timpul trimestrului, in timp ce media industriala Dow Jones, indice in compozitia caruia intra si cotatia actiunilor P&G, a alunecat cu mai putin de 0,9%.

Compania este prezenta pe piata romaneasca prin subsidiara Procter & Gamble Romania, care a inregistrat in 2005 un profit de peste 183 milioane lei, la o cifra de afaceri de peste 1,5 miliarde lei, potrivit unui anunt al companiei.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri