Producatorul pastei de dinti Colgate a anuntat ca profitul net din trimestrul al doilea a crescut pana la 493,8 milioane dolari, respectiv 92 centi/actiune, comparativ cu 415,8 milioane dolari, adica 76 centi/actiune, castig inregistrat in perioada echivalenta de anul trecut.

Deprecierea dolarului a contribuit, totodata, la sustinerea vanzarilor si la obtinerea unor castiguri peste estimarile analistilor. Actiunile Colgate s-au apreciat cu 6%.

Cu excluderea castigurilor obtinute pe seama deprecierii dolarului, vanzarile Colgate-Palmolive au crescut cu 10%, ca urmare a extinderii cu 18% a cheltuielilor pentru publicitate, in pofida presiunilor create de scumpirea marfurilor.

Producatorul de cosmetice este prezent pe piata romaneasca si a anuntat, in 12 martie, ca va inchide pana la sfarsitul anului fabrica din Brasov si isi va transfera productia in Polonia, ca urmare a unui program de reorganizare a activitatii.