Imbracati in tinute office, participantii au defilat pe doua roti, pentru a promova bicicleta ca mijloc de transport la birou, dar si ca un model de activitate benefica din toate punctele de vedere.

In marile capitale europene, numarul oamenilor care folosesc bicicleta pentru a se deplasa la locul de munca a crescut considerabil in ultimii ani. In Romania, insa, bicicleta nu este deloc asociata cu tinuta business.

Proiectul Business pe Bicicleta, initiat de organizatia Junior Chambers International Bucuresti, doreste sa schimbe aceasta mentalitate, prin organizarea de evenimente si campanii de promovare a acestui mijloc de transport.

Participantii la eveniment au defilat cu bicicletele proprii. De asemenea, a fost pus la dispozitie, cu sprijinul partenerilor proiectului, Green Revolution si Bate Saua, un serviciu de inchiriere gratuita, astfel incat tot mai multi iubitori ai mersului pe bicicleta sa se poata alatura proiectului.

Citeste si:

“Aceasta initiativa a pornit din dorinta de a dezvolta comunitatea de biciclisti din Romania, prin atragerea segmentului de business. Numarul persoanelor care folosesc bicicleta pentru a se deplasa la birou nu este atat de mare in Romania. Ne propunem ca anul viitor sa ne extindem si in alte orase, sustinand in acelasi timp companiile care folosesc acest mijloc de transport”, a declarat Constantin Stanciu.

Participantii la evenimentele Business pe Bicicleta sunt si lideri din mediul business, care, prin exemplul lor, pot aduce o schimbare si pot influenta deciziile legate de imbunatatirea conditiilor pentru biciclisti, in companiile din care fac parte.

Junior Chamber International (JCI) este o federatie mondiala a tinerilor lideri si antreprenori, cu aproximativ 200.000 membri activi, fiind prezenta in mai mult de 5000 de comunitati locale din peste 100 de tari. JCI a fost infiintata la sfarsitul lui 2002 in Bucuresti, iar in 2003 a primit afilierea la organizatia mondiala JCI. In Romania sunt, in prezent, 265 de membri activi. Misiunea organizatiei este aceea de a crea oportunitati de dezvoltare pentru membrii comunitatii in care activeaza, iar actiunile si proiectele initiate de aceasta reprezinta o solutie pentru problemele locale cu care se confrunta societatea: indigenta, sanatate, educatie, dependenta de droguri, dezvoltare personala sau antreprenoriala insuficienta.