Dupa doi ani de prezenta online, Cupcake Philosophy are acum o adresa fizica, unde poti cunoaste direct cupcake-urile create pentru fiecare moment al vietii. Magazinul intins pe 35 m², cu un decor roz pal si multe cupcake-uri cu arome de fructe, ciocolata, vanilie si cu design spectaculos, s-a deschis la inceputul lunii iunie si se afla la parterul cladirii America House.

Ioana Romanescu, fondatorul si ”ingredientul” de baza al brandului Cupcake Philosophy, a intrat in urma cu doi ani in acest domeniu, cu speranta de a aduce pe piata un produs care sa se diferentieze ca gust si design – cupcake-ul cu filosofie.

Aceste cupcake-uri, create doar din ingrediente premium (unt din tarile nordice sau din Normandia, medaliat la Paris, pastai de vanilie din Madagascar, faina de calitate superioara si zahar extrafin) si in combinatii de gusturi alese dupa o serie extensiva de experimente delicioase, realizate de-a lungul timpului, au transformat Cupcake Philosophy intr-un business care a avut o crestere organica spectaculoasa, de aproximativ 75% inca din al doilea an. Aceasta evolutie bazata pe rezultate si cerinta clientilor a tatonat baza pasului urmator: magazinul fizic, care a fost deschis dupa o investitie de aproximativ 20 000 de euro. Banii acestia au fost investiti doar in amenajarea spatiului (mobila si echipamente), pentru ca cea mai mare parte a investitiei s-a facut anterior, de la lansarea brandului, cand au fost dezvoltate echipa si laboratorul (care este certificat HACCP – sistem de management al sigurantei produselor alimentare).

”Deschiderea magazinului a fost un pas natural in dezvoltarea brandului. Ne-am dorit un punct de prezenta unde sa le oferim oamenilor posibilitatea de a se bucura de un produs premium, unde sa vada si sa incerce cupcake-urile noastre, precum si sa primeasca recomandari pentru organizarea unor evenimente memorabile din viata lor”, a declarat Ioana Romanescu.

Cel mai dificil lucru a fost gasirea unui spatiu intr-o zona care sa fie la unison cu produsele Cupcake Philosophy. Astfel ca, dupa 6 luni de cautari au ales zona Piata Victoriei, la parterul cladirii America House. Spatiul a fost ales si pentru ca se afla intr-o zona centrala cu multe cladiri de birouri, iar din experienta de pana acum companiile folosesc produsele Cupcake Philosophy ca instrument de motivare a angajatilor in urma rezultatelor obtinute sau pentru a sarbatori impreuna diferitele realizari, atat in cadrul intalnirilor de echipa, cat si la petrecerile pe care le organizeaza. Au urmat cateva luni in care a avut loc amenajarea spatiului, unde coordonarea furnizorilor pentru a finaliza lucrarile in termenele stabilite si la un nivel ridicat de calitate, a devenit o noua provocare. Insa, dupa ce totul a ajuns la linia dorita de Ioana Romanescu, magazinul Cupcake Philosophy si-a deschis usile catre publicul larg, care acum poate sa guste si sa admire cupcake-urile cu design spectaculos, create cu maiestria de cake designer, acumulata in tara si strainatate.

Daca vei poposi in magazinul Ioanei, vei putea vedea cum arata un buchet sau un tort creat din cupcake-uri si vei putea admira colectia Cupcake Philosophy, care e impartita pe categorii, cat sa acopere orice ocazie importanta din viata ta: No Reason Joy, Speechless, I Do, It’s a Boy!/It’s a Girl!, Kids Fun, Happy Birthday, Let’s Party! si Office Pride.

”In magazin poti sa vii si sa iei un cupcake cu crema sau cu design ca sa-l faci cadou sau, pur si simplu, pentru ca vrei o bucurie dulce, doar pentru tine, in acel moment. Aici vei putea sa combini mai multe cupcake-uri, cu diferite forme si arome, dupa bunul plac si indiferent de motiv. Vrem ca fiecare client care intra in magazin sa vada ca un cupcake chiar poate fi o emotie, chiar poate sa genereze bucurie atat prin aspect, cat si prin gustul deosebit, pe care l-am obtinut dupa multe teste”, adauga Ioana.

Desi are un gust inconfundabil de bun si un design care impresioneaza orice iubitor de frumos, un cupcake are un pret accesibil, care incepe de la 9 lei. De aceea, nu e de mirare ca in urma sondajelor de satisfactie, 100% dintre clienti au spus ca vor recomanda Cupcake Philosophy cunoscutilor si ca 90% dintre ofertele propuse sunt acceptate de catre acestia. Cum Cupcake Philosophy se mandreste cu faptul ca 80% dintre clienti sunt fideli si plaseaza comenzi repetate, acum Ioana Romanescu are sperante la fel de mari privind magazinul fizic, unde va intalni si consumatorul care vrea sa cumpere direct, fara o comanda minima. Astfel ca, are in plan extinderea si in alta zona a Bucurestiului, dupa ce va dezvolta magazinul din Victoriei.

” Vrem ca atunci cand cineva se gandeste la un cupcake delicios, premium, cu un design special, Cupcake Philosophy sa fie primul gand”, subliniaza Ioana Romanescu.