Parte din campania de promovarea a festivalului B`Estfest 2010, Bursa este un proiect organizat de Metropotam.ro in parteneriat cu Emagic. Structura Bursei B`Estfest a evoluat fata de cele doua editii anterioare, formula din acest an fiind mult mai interactiva si punand la incercare "mana de organizator" si intuitia participantilor.

Acestia vor putea juca rolul unui organizator de festival, alegand trupele si artistii care vor concerta, invitatii speciali ai festivalului, precum si impartirea acestora pe zile.

Cei inscrisi isi pot crea un festival pe gustul lor, dar, pentru a iesi castigatori, variantele propuse de ei trebuie sa se apropie cat mai mult de structura ce urmeaza a fi confirmata de Emagic. Castigatorii se vor putea bucura de abonamente si bilete, acces in backstage sau intalniri cu artistii si trupele din cadrul B`Estfest 2010. In plus, pe toata durata competitiei, vor fi anuntate premii surpriza.

"Bursa B`Estfest este unul dintre cel mai potrivite mijloace de a cunoaste preferintele lor muzicale” a declarat Laura Coroianu, CEO Emagic.

Cititi si articolul B`ESTFEST: Un festival de 3,3 milioane de euro

B`ESTFEST: Un festival de 3,3 milioane de euro

B`ESTFEST: Un festival de 3,3 milioane de euro