“Indiferent de domeniul de activitate, este firesc pentru orice companie sa se preocupe de propria strategie de marketing si de cresterea business-ului sau, organic sau nu. Totusi, trendul in Romania este ca grupurile de comunicare nu au o astfel de pozitie in mod traditional, pe sistemul cizmarul ramane intotdeauna fara cizme”, a adaugat ea.
Rolul sau va fi, pe de o parte, sa comunice “atuurile” grupului fata de competitie, si pe de alta parte, sa contribuie la atragerea de noi clienti, printre domeniile vizate numarandu-se piata de energie si segmentul de retail.
"In portofoliul grupului nostru se afla sase companii specializate pe mai multe paliere ale comunicarii, fiecare cu provocarile si oportunitatile specifice sectorului sau. Avem planuri ambitioase de crestere pentru fiecare agentie din grup, iar strategia de marketing si business development joaca un rol important in consolidarea acestora”, a spus si Veronica Savanciuc, presedinte si CEO al grupului Lowe.
Raluca Negoita are o experienta de 10 ani in comunicare. Si-a inceput cariera in domeniul telecom, lucrand pentru companii precum Cosmote, Romtelecom, Germanos. In 2008, s-a alaturat grupului Lowe, ca Business Development Director al companiei de PR, pozitie care s-a extins ulterior la nivel de grup.
Grupul Lowe include agentiile Lowe&Partners, Initiative, HyperActive, GolinHarris, Brand Connection si Medic One. Printre clientii grupului se numara Bergenbier, BMW, Electrolux, Ferrero, Franklin Templeton Investments, Johnson&Johnson, KIKA, Labormed, Orange, RBS si Unilever.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: