Sambata, 11 februarie, la Palatul Parlamentului va avea loc primul Bal Vienez din Romania organizat de J W Marriott Bucharest Grand Hotel sub inaltul patronaj al Dr. Michael Häupl, Primarul Vienei si cu participarea extraordinara a orchestrei Palatului Schönbrunn din Viena, sub bagheta dirijorului David Scarr.

Scopul evenimentului este unul caritabil, incasarile urmand a fi donate Organizatiei Umanitare Concordia si Fundatiei Pro Romania. „Speram sa putem contribui cu totii la dezvoltarea traditiei de responsabilitate sociala si in acelasi timp sa oferim un eveniment de calitate. Cred ca sint in asentimentul tuturor partenerilor nostri cind spun asta. Bucurestiul este pregatit pentru un eveniment de clasa internationala.” a declarat Kurt Strohmayer, Director General al hotelului JW Marriott din Bucuresti.

Campania de comunicare, realizata de Spotlight Advertising, a fost construita in jurul ideii de imbinare a rafinamentului evenimentului cu responsabilitatea sociala si nobletea actului caritabil sub sloganul: Balul Vienez - Traieste-l si ajuta-i pe copii sa viseze.

Obiectivul principal al campaniei este de a anunta reinvierea unei traditii de mult apuse printr-un mesaj emotional si memorabil, urmarind comunicarea balului ca un eveniment cu o incarcatura emotionala unica.

Spotul TV, regizat de Alex Rotaru si produs de Castel Film, creeaza o legatura puternica intre balurile stiute doar din povesti, transferand prestanta acestora asupra evenimentului actual. Povestea atrage spectatorii in lumea fantastica a rafinamentului pentru ca, in final, sa aduca in prim plan datoria de a sprijini copiii sa viseze. Conceptul a urmarit pozitionarea Balului Vienez ca cel mai rafinat eveniment caritabil din Romania.

Campania TV se difuzeaza incepand cu 1 februarie pe TVR 1 si este susinuta de campanii radio si outdoor.

La realizarea campaniei au contribuit:
din partea Spotlight Advertising: Catalin Stanescu, Executive Creative Director, Alexandra Bardan, Art Director, Ion Constantin, Account Manager
din partea JW Mariott: Andreea Christoforidis, Marketing Manager
din partea Castel Film: Alina David, Production Executive

Campania de comunicare a fost realizata de Spotlight Advertising si Castel Film pro bono.