Este o initiativa cu traditie in reteaua Ogilvy, tari precum Marea Britanie sau Cehia avand deja o experienta redutabila in a dezvolta generatii de ogilvisti in spiritul 360 Degree Brand Stewardship. Cred ca pentru a creste sanatos e necesar sa investim in pregatirea oamenilor nostri, iar 360 Degree Development Center este cadrul in care aceast lucru se poate actualiza in mod sistematic declara Manuela Necula, Head of Country Ogilvy Group Romania.
Coordonatorul centrului este Cristina Andone, trainer pentru Ogilvy Group si profesor asociat in cadrul Masteratului de Publicitate si Reclama David Ogilvy, SNSPA. Referindu-se la conceptul Centrului, Cristina Andone declara: Am pornit de la insight-ul ca la Ogilvy oamenii se definesc ca foarte buni specialisti, dar aspira sa aiba o vizune de 360 de grade asupra comunicarii. De aceea, in cadrul Centrului, colegii din media, PR, advertising, event-marketing sau creatie sunt pregatiti sa trateze subiecte de comunicare aflate dincolo de specializarea fiecaruia dintre ei, teme precum subvertising-ul si jamming culture, democratizarea brandurilor de lux, comunicarea pentru tineri, jocuri ale feminitatii si masculinitatii in publicitatea transmoderna si alte subiecte de actualitate din domeniu.
La sfarsitul celor 13 workshop-uri, cursantii Centrului vor parcurge o etapa de evaluare in urma careia vor primi o diploma recunoscuta in reteaua Ogilvy. Prima promotie a 360 Degree Development Center va absolvi in iulie 2006.
Grupul Ogilvy face parte din WPP, unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare din lume. In Romania, Ogilvy are astazi sase divizii: Ogilvy & Mather Advertising, fondata in 1994, MindShare Media, fondata in 1997, 141 Romania fondata in 1997, Ogilvy Public Relations Worldwide, fondata in 1999, Media Insight, fondata in 2000 si OgilvyOne fondata in 2005.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: