BIC este prezent pe piata din Romania inca din 1999 cu toate cele 3 categorii de produse: papetarie, brichete si aparate de barbierit. Pentru categoria papetarie, BIC ofera o gama larga de produse devenind astfel pentru clientii sai un adevarat “full line supplier”: instrumente de scris sub marcile BIC® si BIC®Select™, markere – BIC®, instrumente de colorat – BIC® Kids, corectoare si lipici – Tipp-Ex® si BIC®. La categoria brichete este prezent cu marca BIC® iar pentru aparatele de barbierit cu marcile BIC® si Astor™.

Echipa TBWAMERLIN care a pregatit prezentarea cu care s-a castigat pitch-ul a fost formata din: Cristian Munteanu – Creative Director, Catalin Rucareanu – Art Director, Alexandru Stanescu – BTL Director, Alexandru Tarog – Senior Account Manager si Mona Arsulescu – PR Account Executive.

TBWAMERLIN face parte din reteaua TBWA si functioneaza in formula actuala din mai 2005 prin parteneriatul dintre TBWABucuresti si Merlin Advertising.

Citeste si:

TBWA creeaza idei disruptive pentru clienti globali, printre care Absolut, adidas, Apple, Beiersdorf (Nivea), Haagen-Dazs, Henkel, Masterfoods, McDonald’s, Michelin, Nissan si Sony Playstation. TBWA are 239 de birouri in 75 de tari si aproximativ 8.300 de angajati in intreaga lume.

TBWA este o companie a grupului Omnicom Group Inc.
Omnicom Group Inc. (NYSE-OMC) (www.omnicomgroup.com) este una dintre companiile de varf in domeniul marketingului si comunicarii organizationale. Firmele specializate care fac parte din grupul Omnicom ofera celor peste 5.000 de clienti din mai mult de 100 de tari servicii de publicitate, planificare strategica si media buying, marketing direct si promotional, relatii publice si alte servicii specializate de comunicare.