Cele mai bune proiecte online din Romania au fost premiate in cadrul galei Internetics, care a avut loc pe 12 noiembrie. "Competitia Like-urilor", organizata in cadrul acesti editii, a fost castigata de Digital Star Marketing, care a plecat acasa cu 5 trofee, dintre care 2 castigate la categoria "Digital component of an integrated campaign".

"Anul 2014 a fost cel mai bun an pentru noi, iar premiile acestea au venit ca o confirmare a muncii noastre depuse pana acum", declara Laurentiu Dumitrescu, Managing Director al Digital Star.

Digital Star Marketing a aparut in industria de publicitate in anul 2010 ca urmare a asocierii agentiei Emblem, condusa la vremea respectiva de Laurentiu Dumitrescu, cu grupul Leo Burnett.

"Grupul Leo Burnett a vrut sa mai creeze o agentie si asa a pornit asocierea Emblem cu grupul. Ne-am intalnit, am vazut ca avem acelasi mod de a gandi si am decis sa facem impreuna compania Digital Star. Insa, pe masura ce s-a stabilit o evolutie a pietei de publicitate, noi am devenit o agentie pe cont propriu", afirma directoul Digital Star.

Citeste si:

Munca ar trebui sa fie principalul mod de promovare.

In ceea ce priveste tendintele pe piata de marketing, Laurentiu Dumitrescu spune ca advertisingul de tip clasic, cel de televiziune si cel din online au inceput sa se interpatrunda si ceea ce conteaza foarte mult este sa ai o idee care sa se poata include in toate sferele.

"Advertisingul digital a inceput sa creasca din ce in ce mai mult. Aceasta e tendinta cea mai vizibila si cumva TV-ul si online-ul au devenit principalele canale de promovare. In general munca ar trebui sa vorbeasca pentru noi. Ea ar trebui sa fie principalul mod de promovare. Proiectele pe care le faci, studiile de caz, premiile pe care le castigi trebuie sa evidentieze agentia si sa o scoata in lumina ca mai apoi sa anunti lucrurile acestea prin intermediul televiziunii sau al online-ului. Munca vorbeste cel mai bine in domeniul asta, in rest sunt vorbe goale", mai declara Laurentiu Dumitrescu.

Pornind la drum cu o echipa formata din 12 angajati si o investitie de inceput sub cuantumul sumei de 10.000 de euro, agentia a ajuns in anul 2013 la venituri de aproape un milion de euro, iar pentru anul 2014 estimeaza o crestere a cifrei de afaceri cu 10%.

Principalii clienti cu care lucreaza agentia sunt Billa, Samsung, Indygen si Penny Market, avand in jur de 100 de proiecte anual. Conducerea afirma faptul ca spera ca titulatura de "Agentia Anului" sa atraga noi clienti.

Sursa foto: Facebook/Digital Star