Departamentul va fi condus, in calitate de director de marketing, de catre Lorand (Boti) Balint, managing director la Leo Burnett Group, una dintre cele mai puternice agentii de publicitate din Romania.

“Marketingul este o necesitate a sportului actual. In momentul de fata este capital sa ai un departament de marketing, fiindca fara el sportul (indiferent care) nu are viitor. Este o afirmatie dura, dar in care cred cu toata taria. Exemplele cele mai reusite sunt peste ocean, unde cele trei sporturi (baschet, baseball si hockey) sunt fenomene de masa, datorita marketingului. Vorbind despre handbal, acelasi lucru se intampla si la nivel de structuri mondiale si europene (IHF, EHF), precum si la nivelul federatiilor nationale unde handbalul este foarte puternic”, a declarat Alexandru Dedu, presedinte al FRH.

“Imi place handbalul si cred cu putere ca este unul dintre lucrurile cu care Romania poate sa se mandreasca. Am decis sa ma implic direct in activitatea federatiei, in paralel cu rolul din Leo Burnett Group, pentru ca impartasim aceeasi viziune asupra viitorului handbalului in Romania si pentru ca am incredere foarte mare in echipa din federatie ca are forta si determinarea pentru a o aduce la viata. Daca ne uitam la ceea ce s-a facut in ultimii ani, vedem o serie de eforturi la nivel local unde s-a incercat revitalizarea fenomenului, doar ca este vorba despre eforturi punctuale, disparate si de cele mai multe ori pe termen scurt”, adauga Lorand Balint.

Balint este unul dintre cei mai experimentati profesionisti din lumea marketingului romanesc, cu o experienta de mai bine de 15 ani in domeniu. De-a lungul timpului a ocupat mai multe functii in cadrul companiei Leo Burnett, printre care global account director, regional account director Sub-Saharan Africa, regional account director Europe, head of brand communication.