Anul trecut compania a avut o cifra de afaceri cu aproximativ 5-7% mai mica fata de cea din 2013, cand businessul a fost de circa 1,39 milioane de euro. Datele despre cifra de afaceri pe 2014 nu sunt inca finale.

„Dupa o serie de ani atipici, avem increderea unui 2015 coerent din punctul de vedere al dinamicii, dar si al investitiilor in comunicare. Asa cum a aratat primul trimestru al anului, credem ca 2015 se va incheia cu o evolutie de 5-10% fata de anul trecut. Ceea ce este important, intrucat noi continuam investitiile in dezvoltarea echipei – atat ca numar de specialisti, cat si in ceea ce priveste competentele”, a explicat Mihai.

Agentia, parte a grupului de comunicare The Group, a avut In primele trei luni ale anului o cifra de afaceri similara cu cea din T1 2014.

„Evolutia a venit din securizarea clientilor existenti plus atragerea unor proiecte noi in portofoliul nostru. Pe de alta parte, vorbim si de o evolutie interna ca urmare a investitiei pe care anul trecut am facut-o in extinderea si specializarea echipei, dar si din reconfigurarea modelului nostru de business”, spune managerul.

Clientii au reinceput sa comunice

Ea adauga ca anul acesta este unul foarte activ in privinta licitatiilor si a adus o ”redeschidere mentala" catre comunicare. In primul trimestru, compania a realizat 6 campanii integrate de brand si a participat la 12 pitch-uri.

„Dintre acestea, unele s-au concretizat deja in proiecte implementate. Parteneriatele pe care am reusit sa le atragem in ultima perioada acopera domenii precum FMCG, retail, food, auto-moto, farma. Ne continuam insa strategia de dezvoltare, pentru ca suntem de abia in al doilea trimestru de activitate si urmeaza o perioada a carei dinamica ridicata este deja cunoscuta”, afirma Sorina Mihai.

Citeste si:

Porter Novelli Romania lucreaza cu peste 25 de clienti.

Sefa agentiei crede ca 40% din businessul agentiei anul acesta va fi determinat de crestere organica si 60% din extinderea portofoliului cu clienti si proiecte noi. De asemenea, numarul de angajati va creste odata cu aparitia de noi proiecte.

„Suntem in continua cautare de oameni creativi si pasionati de comunicare. Atragerea lor in echipa se face insa pe masura ce businessul o cere. In plus, sunt proiecte care implica competente extrem de specifice, din domenii foarte tehnice, pe care numai un om care lucreaza sau a lucrat in acel domeniu le poate avea”.

In februarie anul trecut agentia Nicola&Partners Public Relations (cunoscuta ca Nicola Porter Novelli) si-a schimbat denumirea juridical in Porter Novelli Public Relations. Compania este filiala romaneasca a agentiei internationale Porter Novelli, apartinand Omnicom, unul dintre cei mai mari jucatori in domeniul comunicarii la nivel global.

Piata locala de relatii publice este estimate la circa 30 de milioane de euro, printre cei mai mari jucatori in domeniu numarandu-se McCann PR, Graffiti Public Relations, GMP PR, Oxygen PR sau GolinHarris.