“Odata cu revolutia digitala, contactul nostru cu media a crescut, zilnic suntem in contact in jur de 500 de minute. Noi stiam ca suntem pe primul loc in Europa la audienta TV, stam in jur de 4-5 ore pe zi. Dar acum vorbim si de alte ecrane. Daca acum cativa ani vorbeam de televiziune, calculator si apoi despre mobil, iata ca, indiferent de strategiile de marketing al companiilor, consumatorul roman a preluat acest trend si ecranul mobil a devenit primul. Romanii acceaseaza des telefonul. Este o chestie de proximitate”, afirma Felix Tataru.

El mai spune ca principala tema de gandire pentru comunicatori este cum realizeaza campanii astfel incat sa se adapteze noului mod prin care oamenii consuma media.

„Cu cat ne adaptam mai repede la ceea ce consumatorul roman traieste, va fi mai bine, pentru ca ramanem relevanti. Daca vom continua sa luam publicitate la TV pe puncte de audienta cand nici nu mai conteaza...Lucrurile trebuie abordate calitativ. Televiziunea, un canal cantitativ, versus implicare, cat din timpul petrecut cu un dispozitiv este intr-o relatie cu brandul. Calitatea trebuie sa prevaleze in fata cantitatii. Realitatea este ca oamenii se indreapta intr-o directie si noi nu mergem unde sunt ei”.

Investitiile in publicitate sunt in jurul a 300 de milioane de euro in Romania, televiziunea atragand in jur e 60-65% din bugete.