Spotul a fost pregatit pentru Europa de Est si este parte din noua campanie de comunicare Western Union. Romania este prima tara in care se difuzeaza spotul, urmand ca, pana la sfarsitul anului, sa se lanseze in majoritatea tarilor din Europa de Est, informeaza un comunicat al bancii.

Continutul este articulat pe situatii din viata reala, unde perechea care isi trimite bani, trimitator si primitor, isi regaseste armonia si unitatea folosind serviciul de transfer de bani Western Union. Aceasta pereche este reprezentata fie prin soti, frati, parinti si copii, fie prin prieteni apropiati.

Adaptat la noul context social, in care migratia fortei de munca este foarte mare, spotul prezinta personaje din tari si medii diferite. Emotiile pe care acestia le traiesc sunt asemanatoare: departarea de cel drag, dorinta de a-i fi alaturi la greu, de a-i face surprize placute si de a-l asigura atat de suportul sau moral cat si de cel material. ingloband toate aceste trairi, serviciul Western Union devine mai mult decat o simpla trimitere de bani catre cei dragi. Campania pune, in continuare, accent pe rapiditatea transferului de bani si pe numarul mare de locatii, avand insa o incarcatura emotionala mult mai mare.

Citeste si:

Realizarea a fost coordonata de echipa Western Union Turcia si Leo Burnett Londra, iar filmarile s-au efectuat in Ucraina. Spotul va fi difuzat in Romania pana la sfarsitul anului in varianta de 30 de secunde. in prezent, el este difuzat pe posturile Antena 1, Pro TV si Realitatea TV. Noua campanie de comunicare Western Union va continua prin creatii in print, outdoor si materiale pentru punctele de vanzare, dezvoltate local de Leo Burnett Romania.

In Romania, serviciul de transfer de bani Western Union este disponibil in peste 2.800 de locatii ale agentilor: Angelo Costa Ro Group SRL, Banca Romaneasca Membra a Grupului National Bank of Greece, Banca Transilvania, Bancpost, BRD – Groupe Société Générale, Posta Romana, Raiffeisen Bank.