Clasamentul este realizat pe baza nominalizarilor si castigatorilor din cadrul a peste 25 de evenimente care ofera premii pentru PR la nivelul unui an.

Weber Shandwick s-a mai clasat pe primul loc si in 2012, anul in care a fost lansat Global Creative Index, aceasta fiind a patra editie a clasamentului.

Dintre primele zece cele mai creative campanii la nivel mondial, trei au fost create de Weber Shandwick (World Hunger Relief -pentru Yum! Brands), Danone Nutricia Crisis – Danone Nutricia si Who Framed Master Kong – Master Kong).

In Romania, compania afiliata Weber Shandwick este McCann PR, parte a grupului McCann Erickson, cel mai premiat grup de comunicare de pe piata locala la competitiile internationale, in special datorita agentiei de publicitate McCann Bucuresti.

Citeste si:

Topul este important si pentru Romania avand in vedere ca intre septembrie 2013 si ianuarie anul acesta, zona de creativitate a Weber Shandwick a fost condusa de Gabriela Lungu, fondatoarea agentiei locale The Practice. In aceasta perioada Gabriela Lungu a fost chief creative officer pentru Marea Britanie si EMEA (Europa, Orientul Mijlociu si Africa) in cadrul Weber Shandwick. Din iulie, Lungu este director de creatie al TBWA London, una dintre cele mai mari agentii de publicitate la nivel global.

Pe locul al doilea se afla Ogilvy PR, companie care in ultimii doi ani s-a aflat pe primul loc in top. Locul al treilea este ocupat de MSLGroup, agentie de PR care a urcat un loc datorita campaniei Always’ #LikeAGirl, cea mai creativa campanie la nivel mondial, care pune accentul pe faptul ca femeile, in special cele tinere, au o influenta tot mai mare in societate.

Topul este completat de Edelman, Ketchum, Hill+Knowlton Strategies, Leo Burnett, Fleishmant-Hillard, Burston-Marstellar si Golin.

Sursa foto: http://www.holmesreport.com/long-reads/article/weber-shandwick-and-trigger-top-2015-global-creative-index