“Bugetele si tehnologia au contribuit foarte tare la felul in care vedem creativitatea. Trebuie sa gandim lucruri mai creative. Acum 5-6 ani reclamele erau facute foarte bine, aratau foarte bine, dar poate nu au o idee extraordinara in spate, insa se bazau pe bugete destul de generoase. Acum trebuie sa venim cu idei mai bune, dar pentru bugete mai mici. Trebuie sa gandim lucrurile mai eficient si cu un impact mare. Pe de alta parte, tehnologia trebuie sa fie un ajutor extraordinar de bun in creativitate. Clientii trebuie sa investeasca in tehnologie tot mai mult. Noi avem astfel de clienti pentru ca inteleg ca acolo este pariul, traim intr-o lume care se schimba continuu, iar tehnologia te ajuta sa ajungi mai aproape de consumator”, spune Alboiu.

Vasile Alboiu este directorul de creatie al grupului Lowe din aprilie anul acesta, el conducand o echipa de 40 de oameni. Publicitarul lucreaza in cadrul Lowe din mai 2013. Inainte a facut parte din echipele Ogilvy Romania si Senior Interactive. Lowe Romania este grup de companii format din Lowe&Partners, Golin, Initiative, BPN, Seniorhyper, MobileWorks si Medic One.

Emisiunea WALL-STREET 360 este realizata si moderata de Claudiu Vrinceanu (vrinceanu.ro).