"TBWA este cea mai creativa retea de publicitate din lume. Acest lucru incepe sa fi vizibil si in Romania. Iata ca a trecut un an si jumatate de cand s-a nascut TBWA\MERLIN si luam deja primul premiu. Nu la Ad'Or sau la Golden Hammer, ci la un festival de publicitate din liga mare, la care doar cateva agentii din Romania indraznesc sa viseze. Noi nu ne propunem sa ramanem in categoria valorica balcanica, iar acest prim premiu ne confirma faptul ca suntem pe drumul cel bun”, spune Cristian Munteanu- Executive Creative Director TBWA\MERLIN, intr-un comunicat al agentiei.

Colaborarea cu Crucea Rosie a inceput in 2005, odata cu campaniile pe care agentia le-a creat pentru parteneriatul activ dintre aceasta si Petrom. Proiectul de strangere de fonduri dezvoltat impreuna cu Outwear isi propune ajutorarea sinistratiilor din zonele inundate si face parte din strategia Crucii Rosii Romane de a sensibiliza si implica din ce in ce mai mult generatia tanara alaturi de veteranii eforturilor comunitare.

„Crucea Rosie, Outwear si TBWA\MERLIN se bucura impreuna de acest succes, cu atat mai mult cu cat am regasit in fiecare dintre noi aceeasi dorinta de a face participarea la gesturi caritabile parte dintr-un stil real de viata al tinerilor, al tuturor celor care vor si pot sa se regaseasca intr-un gest umanitar care sa ii reprezinte. La 130 de ani de existenta, Crucea Rosie Romana trebuie sa-si recastige locul cuvenit in cotidian, pentru ca Crucea Rosie suntem fiecare dintre noi.”, subliniaza Claudia Konig, sef departament Comunicare al Crucii Rosii Romane.

Echipa TBWA\MERLIN: Cristian Munteanu -Executive Creative Director, Radu Olteanu - Copywriter, Alin Marghidanu - Copywriter, Catalin Scripca – Art Director, Stefan POP- Strategic Planner, Mona Arsulescu- PR Account Executive, Dan Neagu- Production Manager.