In ceea ce priveste publicul comercial din mediul urban, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, postul Antena 1 a inregistrat la nivelul intregii zile (02.00 - 02.00), o audienta medie de 3,9 puncte de rating si o cota de piata de 16,5%, urmat de ProTV cu 3,5 puncte de rating si 14,9% cota de piata.

La nivelul intregului public din mediul urban clasamentul se mentine cu Antena 1 pe primul loc, cu 3,8 puncte de rating si 14,1% cota de piata, in timp ce ProTV se situeaza tot pe locul al doilea cu 2,9 puncte de rating si 10,5% cota de piata.

La nivelul intregului public din Romania, Antena 1 a inregistrat, intreaga zi, un rating mediu de 3,8 puncte si o cota de piata de 14,2 procente, in timp ce ProTV a obtinut 2,5 puncte de rating si 9,5% cota de piata. Antena 1 a dominat clasamentul si in prime-time, intervalul de maxima audienta al unei zile cuprins intre orele 19.00 - 23.00, pe toate categoriile de public.

Privind publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 - 49 de ani, Antena 1 a inregistrat o audienta medie de 6,6 puncte de rating si 16,9% cota de piata, in timp ce ProTV obtinea 6,4 puncte de rating si 16,3 % cota de piata. Diferenta dintre Antena 1 si ProTV se mareste la nivelul intregului public din mediul urban, cand Antena 1 a obtinut o audienta medie de 7,1 puncte de rating si 15,2 procente din cota de piata, iar ProTV, 5,7 puncte de rating si 12,3% cota de piata.

Citeste si:

Antena 1 este lider in prime-time si la nivelul intregului public din Romania, cu o audienta medie de 6,5 puncte de rating si 14,4% cota de piata, urmata de ProTV, pe locul al doilea, cu 5,4 puncte de rating si 12% cota de piata. Emisiunea ”Chef de ras”, prezentata de Vasile Muraru si Valentina Fatu, difuzata intre orele 19.57 si 22.30 a fost lider de audienta pe toate categoriile de public. Astfel, Antena 1 s-a situat pe primul loc in topul preferintelor telespectatorilor din mediul urgan cu varste cuprinse intre 18 - 49 de ani, cu o medie de 7 puncte de rating si 17% cota de piata, in timp ce ProTV s-a clasat pe locul al doilea, cu o audienta medie de 6,7 puncte de rating si 16,2% cota de piata.

La nivelul intregului public din mediul urban, Antena 1 a inregistrat o audienta medie de 7,9 puncte de rating si 16 procente din cota de piata, in timp ce ProTV a obtinut 5,9 puncte de rating si 12,% cota de piata.

Antena 1 a fost lider de audienta cu emisiunea ”Chef de ras” si la nivelul intregului public din Romania, cu o audienta medie de 7,4 puncte de rating si 15,2% cota de piata, urmata de ProTV, pe locul al doilea cu 5,6 puncte de rating si 11,6% cota de piata. Show-ul ”Bravo, Romania!”, difuzat intre 22.30 - 01.02, a dominat clasamentul pe publicul din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, inregistrand o audienta medie de 5,3 puncte de rating si 16,4% cota de piata, urmat de programele Kanal D si Pro TV.

La nivelul intregului public din mediul urban, se mentine acelasi clasament. Potrivit reprezentantilor postului de televiziune Antena 1, lider de audienta pe toate categoriile de public a fost si filmul ”Nea Marin miliardar”, precum si emisiunea ”Te cunosc de undeva”, difuzata in reluare.

Sursa foto: Antena 1