„Sint ani buni de cind stam pe acasa si a cam venit vremea sa mai stam si prin cantonamente vara“, a declarat fundasul Romei, invitat la lansarea campaniei Coca-Cola. Ultima reclama romaneasca pentru brandul de 67 de miliarde de dolari, conform ultimelor masuratori Interbrand, a mizat tocmai pe situatia tricolorilor si calificarile lor ratate.

Cu mesajul „Sa redevenim celebri“, Coca-Cola il plimba pe capitanul nationalei printr-un Bucuresti care il ignora. Singura scinteie vine de la un taximetrist. „Imi pareti cunoscut, sinteti actor?“, il intreaba pe Chivu, iar replica a devenit deja titlul neoficial al reclamei.

Necunoscuti, dar optimisti

Citeste si:

Echipa de creatie de la McCann Erickson, agentia care se ocupa de imaginea Coca-Cola pe plaiurile autohtone de sapte ani, povesteste pentru „Cotidianul“ cum li s-a aratat muza publicitara. „Romania nu s-a mai calificat din 2000 la nici un turneu final. Acum, asteptarile din partea suporterilor nu sint foarte mari.

Nu conteaza cum se joaca, atit timp cit o sa ne calificam si noi. Pentru ca, in momentul de fata, lumea ne-a cam uitat. Asa ca am plecat de la un adevar, si anume ca am ajuns niste necunoscuti in fotbal, cu un iz de optimism in final“, spune Titus Dumitrescu, copywriter McCann.

Sursa: http://www.cotidianul.ro/index.php?id=4631&art=250&cHash=d82fa7a94e