Bergenbier lanseaza, in premiera in Romania, o ampla campanie de votare pentru dreptul barbatilor de a avea o zi numai a lor. Campania isi propune sa demonstreze ca barbatii merita pe deplin Ziua Barbatului, in aceeasi masura in care femeile se bucura in fiecare an de 1 si 8 martie.
"Initiativa Bergenbier este una foarte fireasca daca tinem cont de caracterul puternic masculin si complice al brandului. Vrem sa ii convingem pe barbatii din intreaga tara ca a venit si vremea lor, oferindu-le, ca de fiecare data, o ocazie perfecta pentru a sarbatori cu prietenii. in urma cu numai o saptamana site-ul oficial al campaniei, www.ziuabarbatului.ro, a devenit accesibil", a declarat Liviu Irimia, director de marketing al Interbrew Romania.

Numarul voturilor a depasit 4000, si asta in conditiile in care site-ul nu a beneficiat de promovare. "Acest lucru, alaturi de numeroasele comentarii de sustinere de pe blogg-uri, ne da incredere ca barbatii au inteles motivatia campaniei si vor vota in numar mare pentru ziua lor", a adaugat Irimia, care estimeaza ca numarul participantilor la aceasta campanie va fi de ordinul zecilor, daca nu chiar sutelor de mii.

Revenind la motivele pentru care barbatii lupta pentru o zi a lor, Bergenbier a identificat deja cateva, de la micile "sicane" zilnice - "pentru ca trebuie sa cumparam flori", "pentru ca trebuie sa ne uitam la comedii romantice", pana la lucrurile de importanta cruciala pentru un barbat - "pentru ca am facut armata", "pentru ca Romania – Suedia in ’94 s-a terminat 4-5" si altele asemanatoare.

Bergenbier a mai pregatit prietenilor sai o surpriza: o noua cutie de bere pe care sunt tiparite cateva dintre motivele pentru care barbatii merita o zi a lor, ce va fi comercializata la pret normal. "Pornind de la acestea, fiecare va gasi cu siguranta si alte motive la fel de importante, care-i vor face pe barbati sa-si doreasca Ziua Barbatului", a mai spus directorul de marketing al Interbrew Romania.

Data exacta ce va fi proclamata "ziua barbatului" ramane inca invaluita in mister. Campania Bergenbier va fi integrata in foarte multe medii, conventionale si neconventionale, iar perioada pe care se va intinde nu va depasi o luna de zile.

In urmatoarele saptamani barbatii din toata tara pot sustine proclamarea Zilei Barbatului pe mai multe cai. Cel mai important mijloc vor fi urnele mobile purtate de promoterii Bergenbier. Pe de o parte, acestia vor primi voturile celor care sustin cauza, iar pe de alta parte vor imparti barbatilor stick-ere pe care acestia sa le poata lipi acolo unde gasesc noi motive de militare. Mai exista alte doua posibilitati de votare: site-ul oficial al campaniei, www.ziuabarbatului.ro si numarul de telefon 1870, unde se poate vota printr-un SMS cu textul "DA".

Bergenbier este marca de bere numarul 1 in Romania, atat volumic cat si ca notorietate. La finalul anului 2006, Bergenbier a fost desemnat "cel mai valoros brand romanesc de bere" intr-un studiu realizat de Brandient si D&D Research. Bergenbier este marca a companiei Interbrew Romania, filiala locala a concernului multinational InBev, numarul 1 mondial in productia de bere.

Cifra de afaceri a Interbrew Romania s-au situat anul trecut in jurul valorii de 160 de milioane de euro, in crestere cu aproximativ 15% fata de 2005.

"Avem planuri foarte ambitioase si estimam o crestere cu 30% a afacerilor in 2007" a declarat Liviu Irimia. Piata romaneasca de bere, care se situeaza in prezent la nivelul mediei europene in materie de consum per capita, va inregistra o crestere moderata anul acesta, de aproximativ 7%, a adaugat Irimia.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri