Un film bun este o sursa inepuizabila de senzatii, pe care timpul le augmenteaza, dezvaluindu-le in acelasi timp esente nebanuite. Iar daca ne gandim ca Jameson este un brand sofisticat, inteligent, imprevizibil, o bautura fina ce permite asocierea cu arome din cele mai variate, vom vedea ca apropierea de lumea filmului decurge cat se poate de natural. Mai ales ca, deopotriva in cazul unui film bun si al unui whiskey de clasa, trecerea timpului nu face decat sa aduca mai multa finete si sa evidentieze calitatile naturale.
Pe piata culturala din Romania, din ce in ce mai sofisticata, mai selectiva in ce priveste valorile la care adera, Gopo si TIFF sunt mai mult decat simple festivaluri, sunt doua actiuni de pionierat. Iar brandul Jameson - modern, urban, identitar este onorat de asocierea cu ele.
Jameson a infiintat The Jameson Short Film Award (JSFA), in parteneriat cu Comisia Europeana a Festivalurilor de Film din Bruxelles. Conform acestei traditii de sustinere a artei cinematografice, celebra marca de whisky irlandez sustine acum si in tara noastra Sectiunea de Scurt Metraj a Festivalului International de Film Transilvania (TIFF), a carui a sasea editie se va derula simultan in Cluj (1- 10 iunie) si Sibiu (4-10 iunie).
„Vom fi acolo, in galeria celor mai buni, pe parcursul tuturor serilor de festival. Sustinerea TIFF si GOPO de catre Jameson nu este doar o sponsorizare, ci o linie strategica pe care vrem sa o imprimam brandului. Personal, sunt extrem de incantat ca in sfarsit am reusit sa fiu alaturi de un prieten vechi.” Florin Maxim, Brand Manager, Pernod Ricard Romania.
Pe plan international, Jameson se implica puternic in festivalul newyorkez Tribeca, o initiativa a celebrului actor american Robert de Niro, care isi propune sa revitalizeze viata Manhattan-ului dupa teribilele atentate din 11 septembrie 2001.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: