Finalizarea fuziunii a fost subliniata in prima saptamana de activitate a noii banci prin expunerea unui mesaj unic, o operatie matematica simpla (UniCredit Romania + HVB Tiriac = UniCredit Tiriac Bank).

Cea de-a doua etapa a campaniei de comunicare va fi centrata pe valorile care construiesc identitatea UniCredit Tiriac Bank. Consultanta, pentru ca banca ofera sfaturi si solutii inainte de a vinde, Respect pentru ca trateaza cu respectul cuvenit relatia cu clientii si Transparenta pentru ca transmite in mod clar si complet toate informatiile despre produse si servicii.

La baza conceptului de campanie a stat ideea ca imaginea unei banci este data de comportamentul, profesionalismul si atitudinea oamenilor care o reprezinta, care nu sunt altceva decat ambasadori ai sai. Cheia campaniei a constat chiar in valorile existente in UniCredit Tiriac Bank – respect, transparenta si importanta acordata consultantei – deci mesajul este cat se poate de autentic. Personajele principale ale celor 3 spoturi TV sunt angajati ai UniCredit Tiriac Bank, persoane care interactioneaza zilnic cu clientii bancii pe consultanta si vanzare de produse si servicii.

Citeste si:

Campania de imagine are dubla valoare: construieste identitatea UniCredit Tiriac Bank si intareste sentimentul apartenentei la o institutie care pune pret pe verticalitate si bun simt – avand deci rol semnificativ in comunicarea interna, catre angajati, a valorilor adoptate la nivelul Grupului UniCredit.

Mesajele vor fi comunicate pe un mix larg de canale de comunicare in masa (presa, tv, panotaj stradal in marile orase, si pe litoralul din Romania si din Bulgaria).

Partea creativa a campaniei este semnata de Headvertising, iar planul de media, implementat de Mediacom.