Respondentii s-au incadrat in categoria de varsta de peste 21 de ani, veniturile anuale medii ale acestora situandu-se la 308.000 de dolari. Aproape jumatate dintre acestia au declarat ca au aflat de brand-urile de lux nou lansate datorita prezentei marcilor in magazine.

Doar un sfert au admis ca au cumparat un produs de imbracaminte de lux in urma vizionarii reclamelor in reviste si ziare. 26% au raspuns ca au fost familiarizati de catre prieteni si colegi in legatura cu ultimele trenduri in moda, in timp ce doar 9% au aflat noutatile din publicitatea TV.

“Reclama tiparita si campaniile online pot inspira consumatorul de imbracaminte de lux feminina, dar cel mai mare impact in cazul acestora il au cu siguranta magazinele care expun produsele. Shopping-ul devine o experienta placuta si distractiva pentru consumatorul feminin cu venituri comnsiderabile. Interactiunea directa cu magazinele ii ofera cele mai multe informatii despre brand”, a declarat Milton Pedraza din partea Luxury Institute.