La capatul celor noua luni de trainiguri intensive, absolventii au avut parte de o petrecere neconventionala, dar extrem de animata: Balul Tocilarilor. Catalogul clasei, calimara de cerneala, manualele “Ogilvy despre publicitate”, invelite in coperta rosie de plastic, buchete de garoafe, pufarine si chec... sunt doar cateva din ingredientele petrecerii la care s-au acordat diplome de absolvire si s-a lansat oficial cea de-a treia generatie de “tocilari”.

“Pariem pe indrazneala si spirit ludic. Scuturam obisnuinte si incercam limitele cu varful penitei. Dar, mai ales, formam oameni care sa nu se strecoare pe sub usile larg deschise. La asa crez, asa petrecere”, apreciaza coordonatorul Centrului, Cristina Andone, trainer pentru Ogilvy Group si profesor asociat in cadrul Masteratului de Publicitate si Reclama David Ogilvy, SNSPA.

Programul 360 Degree Development Center se inscrie in strategia de crestere organica pe care managementul Ogilvy si-o propune pentru urmatorii ani. “Dincolo de insusirea unor instrumente de strategie de brand specifice Ogilvy sau de exersare a abilitatilor de prezentare si negociere, trainingurile ii motiveaza pe oameni sa considere fiecare noua campanie o provocare. Iar acest lucru este fundamental intr-o organizatie care creste an de an atat ca volum de clienti, dar si ca nivel de exigenta” apreciaza Manuela Necula, Head of Country Ogilvy Group.

Citeste si:

Centrul se axeaza pe filosofia Ogilvy de 360 Degree Brand Stewardship TM, abordand astfel teme de la publicitatea subversiva la strategiii alternative de media, de la tendinte in CRM, la tehnici in comunicarea digitala. Pentru acest an, sunt pregatite 7 module: “Istoria publicitatii; tendinte”, PR/Digital/CRM/ Media & research pentru toti”, “Avem un brand; cum procedam”, “Client-management : tehnici de vanzare si de rezolvare a conflictelor”, “Prezint, deci exist”, “Fitnessul creativitatii- cum sa producem si sa evaluam idei”, “Managementul stress-ului”.

Ogilvy Group Romania face parte din reteaua internationala Ogilvy, parte a grupului WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare la nivel mondial. Ogilvy Group Romania ofera servicii de comunicare integrata 360º - publicitate, relatii publice, marketing interactiv, promotii de vanzari, programe de activare si comunicare de brand, precum si strategie si cumparare de media - prin agentiile sale specializate. Portofoliul de clienti cuprinde companii globale pentru care grupul Ogilvy dezvolta campanii de comunicare atat la nivel international, cat si local - BAT, Unilever, Kraft, IBM, precum si companii cu care grupul colaboreaza numai in Romania - Petrom, Heineken Romania, Coca-Cola HBC, Friesland, Colgate-Palmolive, Diageo si multe alte companii cu renume. In acest fel, Ogilvy Group Romania imbina experienta de comunicare pe piata romaneasca cu know-how-ul international conferit de apartenenta fiecarei agentii din grup la retele de comunicare globale specializate.