Investitia in noul post de televiziune este estimata la peste 3 milioane de euro si apartine unui grup de actionari format din Adrian Ragnar Thiess , Florin Suicescu si un fond de investitii.
Referindu-se la motivul pe care s-a bazat lansarea noului post TV, Adrian Thiess, a declarat: “Televiziunile de T-commerce s-au dovedit a fi cele mai profitabile tipuri de televiziune. Astfel - in anul 2003 cel mai puternic post de acest gen a inregistrat la nivel mondial o cifra de afaceri de 14,1 miliarde dolari.

In cazul TeleShop 24, investitorii estimeaza o cifra de afaceri in primul an de peste 10 milioane euro. “Obiectivul nostru este sa devenim numarul 1pe piata pentru ca detinem toate atu-urile dezvoltarii unei activitati de succes.” , declara Adrian Thiess.

Produsele vor fi testate si recomandate in cadrul unor emisiuni ce vor imbina divertismentul cu tehnicile de vanzare. Este un concept de a carui implementare se ocupa directorul artistic al postului - Horatiu Malaele.

Florin Suicescu - CEO TeleShop24, vorbind despre produsele ce vor fi comercializate in cadrul programelor a spus: “ Spre deosebire de celelalte posturi de televiziune, TeleShop 24 va prezenta numai produse si servicii de cea mai buna calitate, moderne, utile si la preturi ‘mai usoare decat cele din raft. Practic, clientul sta acasa iar produsele ajung la el asta dupa ce a vazut produsele respective testate in emisiunile postului nostru.”

Lista partenerilor TeleShop 24 include nume de succes la nivel mondial: Quelle, Altex, Posta Romana, RTC Diverta, Vitacare, Misaki si altele.

TeleShop 24 aduce pe piata numeroase premiere. In primul rand, pentru prima data in Romania va exista o televiziune care emite 16 ore de emisiuni live zilnic, produse in studiourile TeleShop 24. Tot pentru prima data Quelle vine in Romania, prezentand in exclusivitate la TV produsele sale la TeleShop 24. De asemenea, tot ca si o premiera, celebra creatoare Doina Levintza va realiza o linie exclusiva de pret-a-porter pe care o va prezenta si vinde exclusiv la TeleShop 24, urmand ca in scurt timp sa lanseze si un parfum, in cadrul acestui proiect.

Targetul noului post TeleShop este format 70% din femei si 30% din barbati. De asemenea, varsta telespectatorilor TeleShop 24 este cuprinsa intre 18 si 69 de ani si sunt persoane educate mediu si superior, din mediul rural si urban.
In maxim 1 luna de la lansare TeleShop 24 va avea acoperire nationala.