Peste 90 de campanii ar putea intra in competitie in cele 19 categorii ale festivalului EFFIE Awards, aflat la a cincea editie romaneasca a premiilor pentru eficienta in comunicare, cu aproape 20 de intrari si 2 categorii mai mult fata de editia de anul trecut.
Inscrierile pentru Effie, editia 2008, au inceput pe 15 februarie si se vor desfasura pana la 1 mai. Pe data de 15 mai vor fi anuntate premiile, in cadrul unei gale de premiere.

Referindu-se la perceptia asupra festivalului, Felix Tataru, Presedinte IAA (International Advertising Association) si Director General GMP, a explicat perspectiva sa si a agentiei pe care o conduce: "Suntem una dintre agentiile conduse de creativitate, prima agentie de publicitate care a luat premiu la Cannes, de doua ori premiu la Ad’Or. Se judeca la EFFIE si creativitatea, iar modalitatea de jurizare arata lucrul asta – e o nota pe strategie si una pe creatie. Creatia fara un efect in piata este nula, iar IAA considera ca EFFIE este cel mai important concurs de publicitate, la nivel global si la nivel national".

"Vorbind din perspectiva clientului, pentru mine EFFIE este cel mai important festival de publicitate in derulare. Traim intr-o tara in care, daca va uitati pe indicatori o sa vedeti ca salariile din Romania au crescut fantastic. Cred ca eficienta e un cuvant cheie nu numai in marcomm. Dincolo de cifre, industria de publicitate din Romania genereaza tot mai multe campanii cu un impact masurabil asupra rezultatelor de business, strategia ocupa un loc tot mai important in brief-urile date de clienti, si este firesc ca interesul si deschiderea fata de Effie sa creasca an de an", a declarat Eusediu Margasoiu, Presedintele Comitetului de Organizare al EFFIE.

EFFIE promoveaza publicitatea prin rezultatele pe care le-a adus in marketingul companiilor pentru care s-au desfasurat campanii. Festivalul premiaza eficienta exprimata in rezultatele dovedite de cifrele de vanzari, concentrandu-se pe colaborarea dintre agentia de publicitate, client si researcheri.

Referitor la noile categorii din concurs, editia de anul acesta a EFFIE va aduce doua categorii noi; categoria "Corporate Image" si o categorie speciala numita "Sustained Succes", care are ca scop premierea acelor branduri care au avut rezultate excelente pe parcursul ultimilor trei ani.

EFFIE Awards este un proiect derulat de IAA in parteneriat cu Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) si organizat, pentru al doilea an consecutiv, de agentia Millenium Communications.

Premiile Effie au fost prima data organizate in Statele Unite ale Americii, in 1968, de catre New York American Marketing Association si au drept scop recunoasterea meritelor celor mai eficiente campanii publicitare – campanii care au dus la atingerea obiectivelor pentru care au fost create. Prima editie Effie Romania s-a desfasurat in anul 2004.

International Advertising Association (IAA) este un parteneriat strategic unic, care apara interesele comune ale tuturor disciplinelor din intregul spectru al comunicarilor de marketing – de la agentii de publicitate pana la companii mass-media, agentii si firme de marketing direct, cat si ale practicantilor individuali.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri