Subiectul pentru editia din acest an, care se va desfasura intre 15 si 16 mai, este "Eficienta sau Creativitate in Marketing direct".

Andy Owen, cu o experienta de 24 de ani in acest domeniu, va sustine in premiera in Romania un masterclass, programat pentru a doua zi a evenimentului.

"Ne dorim, ca prin intermediul conferintei RoDirect 2008, sa impulsionam cresterea standardelor de practica existente in acest moment pe piata de marketing direct din tara noastra. Totodata, ne propunem sa realizam o comunicare eficienta intre diverse structuri nationale si internationale implicate in aceasta activitate", a declarat Serban Goran, presedinte ARMAD.

Citeste si:

"Prin comparatie cu alte tari europene sau cu SUA, activitatea de marketing direct din Romania se afla intr-o perioada de crestere, recunoastere si expansiune. Important este faptul ca detinem instrumentele necesare atingerii unor performante reale si entuziasmul de a invata de la cei mai buni din domeniu. Este important sa valorificam toate resursele de care dispunem la ora actuala in Romania si sa adaptam standardele nationale de marketing direct de la cele internationale", a adaugat presedintele ARMAD.

Scopul ARMAD este de a promova marketingul direct in Romania, de a apara interesele membrilor Asociatiei atat pe plan national si international fata de autoritati, organizatii economice si de stat, in special fata de autoritatile de reglementare in domeniul telecomunicatiilor si al protectiei datelor personale.