Asociatia Romana de Marketing Direct (ARMAD) lanseaza cea de-a treia editie a conferintei RoDirect, care se adreseaza celor interesati sa descopere abordari, trenduri si tehnici de marketing direct.
Subiectul pentru editia din acest an, care se va desfasura intre 15 si 16 mai, este "Eficienta sau Creativitate in Marketing direct".

Andy Owen, cu o experienta de 24 de ani in acest domeniu, va sustine in premiera in Romania un masterclass, programat pentru a doua zi a evenimentului.

"Ne dorim, ca prin intermediul conferintei RoDirect 2008, sa impulsionam cresterea standardelor de practica existente in acest moment pe piata de marketing direct din tara noastra. Totodata, ne propunem sa realizam o comunicare eficienta intre diverse structuri nationale si internationale implicate in aceasta activitate", a declarat Serban Goran, presedinte ARMAD.

"Prin comparatie cu alte tari europene sau cu SUA, activitatea de marketing direct din Romania se afla intr-o perioada de crestere, recunoastere si expansiune. Important este faptul ca detinem instrumentele necesare atingerii unor performante reale si entuziasmul de a invata de la cei mai buni din domeniu. Este important sa valorificam toate resursele de care dispunem la ora actuala in Romania si sa adaptam standardele nationale de marketing direct de la cele internationale", a adaugat presedintele ARMAD.

Scopul ARMAD este de a promova marketingul direct in Romania, de a apara interesele membrilor Asociatiei atat pe plan national si international fata de autoritati, organizatii economice si de stat, in special fata de autoritatile de reglementare in domeniul telecomunicatiilor si al protectiei datelor personale.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri