“La fel ca majoritatea clientilor nostri, preferam sa ramanem prudenti in ceea ce priveste situatia economiei, insa, dupa cum am mai spus, nu am observat nici o scadere drastica in investitiile facute de clientii nostri”, a declarat John Wren, director executiv OMG.

Totusi, acesta nu a exclus posibilitatea ca grupul de publicitate sa fie afectat de ceea ce se intampla, daca situatia economica precara din Statele Unite va persista.

Rezultatele afisate de Omnicom in acest prim trimestru al anului au fost peste asteptarile pietei.

Profitul net inregistrat in T1 din 2008 a crescut de la 183 de milioane de dolari (114 milioane euro), cate era in aceesi perioada a anului trecut, la 208,7 milioane de dolari (130,8 milioane euro), echivalentul a 65 de centi/actiune.

Citeste si:

Venitul total al companiei a crescut cu 12,5%, la 3,2 miliarde de dolari (2,06 miliarde euro), fata de 3,1 miliarde de dolari (1,94 miliarde euro), cat au estimat analistii Reuters.

Venitul a crescut atat in Statele Unite, cat si in celelalte tari unde exista filiale Omnicom, fiind impulsionat de noile business-uri ale grupului de publicitate, care au atras 1,2 miliarde de dolari (752 milioane euro) in contul companiei, potrivit New York Times.

In Statele Unite, venitul total a crescut cu 7,6 procente in acest trimestru, iar in mediul international, cu 18,3%.