Impulsionat de relansarea francizei James Bond si premiera celei de-a 22-a parti a seriei – “Quantum of Solace”, brandul Aston Martin a ramas cel mai atractiv si popular in perceptia celor 2.500 de votanti.

“Brandul Aston Martin este in permanenta asociat cu James Bond datorita succesului inregistrat in trecut de Agentul 007. Seria James Bond rezuma ce inseamna cu adevarat sa fii stilat, popular si placut”, a declarat Stephen Cheliotis, realizator al studiului.

iPhone, un new entry in acest clasament, s-a clasat pe locul secund, in timp ce Apple s-a pozitionat pe locul al treilea.

Din acest clasament mai fac parte Bang&Olufsen (locul 4), YouTube (5), Google (6), Nintendo (7), Agent Provocateur (8), Rolex (9) si Tate Modern (10).

Citeste si:

La acest studiu au participat 1.100 de branduri nominalizate in functie de stil, inovatie, originalitate, autenticitate si oportunitate.

De asemenea, studiul Coolbrands cuprinde subdiviziuni precum media sau media online. Astfel, publicatia de moda Vogue a fost desemnata cel mai “cool” brand media, urmata in clasament de revista Vanity Fair.

Succesul inregistrat de productiile “Cavalerul negru/ The Dark Night” si “Omul de otel/ Iron Man” a pozitionat Marvel Comic pe pozitia a treia, in timp ce cotidianul The Guardian si suplimentul sau de duminica The Observer ocupa locul patru in top, datorita relansarii site-ului si a suplimentelor lunare dedicate gastronomiei, muzicii si sportului.

“The Guardian a dat startul la o serie de inovatii in domeniul online, reprezinta un reper pentru cum se face jurnalism online si este un model al migratiei avangardiste al stirilor din print in online”, a mai spus Cheliotis.