Adevarul Holding va lansa vineri, 17 octombrie, cotidianul gratuit "Adevarul de seara", care va fi tiparit in 250.000 de exemplare si va fi distribuit la nivel national, sapte zile din sapte.
"Adevarul de Seara" va fi tiparit la inceput in 250.000 de exemplare, insa reprezentantii trustului Adevarul Holding anunta ca, in cateva saptamani, cotidianul gratuit va urma sa atinga aproximativ 500.000 exemplare zilnic.

"Lasati-ma sa anticipez ca tandemul 'Adevarul' (ziarul de dimineata, platit) si 'Adevarul de Seara' (gratuit, care apare dupa-amiaza) va domina autoritar piata cotidianelor din Romania", a declarat Razvan Corneteanu, Director General Adevarul Holding.

Pentru inceput, "Adevarul de seara" va aparea in Bucuresti, Iasi, Cluj-Napoca, Timisoara, Oradea, Arad, Bacau, urmand ca distributia sa fie extinsa si in alte mari orase din tara.

Tirajul total pentru primele sapte orase va fi de aproximativ 250.000 de exemplare pe zi si "va urca, in prima faza, spre 500.000, pentru ca anul viitor sa atinga 700.000 - 1.000.000 de exemplare zilnic, pe masura ce se vor deschide noi editii in alte judete", se arata in comunicatul de presa Adevarul Holding.

La acest proiect s-a lucrat mai mult de un an de zile, iar "'Adevarul de Seara' este pozitionat din start drept cel mai important cotidian national in ceea ce priveste tirajul distribuit, dar si ca principala publicatie locala in toate localitatile unde va ajunge, fiind calculat un tiraj peste tot ceea ce exista in presa locala in orasele respective", se mai precizeaza in comunicat.

Pentru acest proiect, Adevarul Holding a facut in ultimele 14 luni investitii in infrastructura locala unde au fost infiintate redactii cu minimum 20 de angajati in fiecare locatie - "nod", cum sunt Bucuresti, Iasi, Timisoara si Cluj.

De asemenea, Adevarul Holding anunta construirea a patru tipografii, care urmeaza a fi pozitionate in Bucuresti, Cluj, Iasi, Timisoara. Dintre acestea, trei vor fi complet noi, iar cea din Bucuresti este planificata "sa tipareasca ziare de pana la 96 de pagini full-color dintr-o singura trecere".

Achizitiile "au fost gandite si planificate cu mult timp in urma, ele facand parte dintr-un plan complex in curs de desfasurare prin care Adevarul Holding tinteste o pozitie fruntasa pe piata de presa scrisa" precizeaza reprezentantii Adevarul Holding.

"Adevarul de seara" va fi un produs quality, in 16 pagini full color, cu un design modern si continut axat preponderent pe informatii de interes local. Ziarul va fi realizat de redactiile regionale ale "Adevarul Holding", cu ajutorul subredactiilor locale si al corespondentilor teritoriali, iar conceptul editorial si grafic este rezultatul unei colaborari dintre o echipa romaneasca si mai multi consultanti din Spania si Germania.

"Multi colegi erau nedumeriti acum ceva vreme cand faceam tot felul de miscari strategice, parte din acest puzzle, pe care l-am gandit cu multe, multe luni in avans. Acum au raspunsul si sunt extrem de multumit cum a fost conceput, organizat si derulat acest proiect. Este o excelenta dovada ca se poate face treaba profesionist, planificand cu grija, investind serios si pe termen lung si dorind ca diferenta dintre vorbe si fapte sa fie minima. De asemenea, va fi singurul brand din Romania care va concura
ritmul televiziunilor din punct de vedere al informatiilor oferite catre public", a declarat Directorul General al trustului Adevarul Holding, Razvan Corneteanu.

"Adevarul de seara" este o publicatie a casei de editura "Adevarul Holding" din care mai fac parte cotidianele "Adevarul", "Click!", revistele "Dilema veche", "Dilemateca", "Foreign Policy Romania", precum si cotidianul "Blik" din Ucraina, catalogul anual "Adevarul - Top 500 miliardari romani" si colectiile de carte de lux "Adevarul".
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri