Editia autohtona a revistei se va numi Car Romania si va aparea pe piata intr-un tiraj de 10.000 de exemplare, distribuite la nivel national. In formula initiala, revista va avea 132 de pagini. Pretul de lamsare este de 5 lei.

“Romania este una dintre pietele in care noi consideram ca publicatiile de nisa sunt apreciate de cunoscatori, desi aceasta categorie de reviste este inca la inceputuri. Tocmai de aceea consideram Car solutia pentru acest segment special de pasionati auto, cei pentru care masina este mai mult decat un hobby”, a spus Dan Vardie, Presedintele D.V. Automedia.

In cadrul evenimentului de lansare a revistei s-a desfasurat un concurs de design auto cu titlul “Dacia Logan a anului 2020”, in cadrul caruia studentii invitati sa participe la concurs si-au prezentat ideile in fata specialistilor in design de la Dacia si Renault. Castigatoarea concursului de design a fost Alexadnra Ciobanu de la Facultatea de Arte Plastice si Design din Cluj Napoca. Premiul oferit de Dacia Renault este o vizita la centrul de design Technocentre de la Paris.

D.V. Automedia editeaza si publicatiile CÆSAR, 4x4 Crossover Lifestyle Magazine si Temporis.