Ford a anunțat prețurile, dar și performanțele noului Ford Mustang pentru Europa. Modelul sportiv american ajuns la cea de-a șaptea generație (S650) nu apare încă pe portalul Ford România, dar constructorul a publicat prețurile de bază deja și, mai important, am aflat că românii nu vor avea parte de la fel de mulți cai putere ca un cumpărător din Statele Unite

Ford Mustang rămâne o constantă în peisajul automobilistic la 60 de ani de la lansarea primei generații a originalului „Pony Car”. Acum, Mustang este singura mașină mică pe care Ovalul Albastru o mai vinde în State, iar, pe bătrânul continent, Mustang S650 sosește pentru a-i satisface pe cei care au o poftă greu de stăvilit pentru motoarele V8. Singura problemă este că, din păcate, modelul european nu este la fel de potent ca cel pentru yankei.

„Va trebui ca [industria] se ne smulgă din brațe motorul V8”, a declarat recent CEO-ul Ford Jim Farley referindu-se la abnegația constructorului american de a păstra acest tip de motorizare în ofertă. Astfel, versiunea de bază Mustang GT vine cu un V8 Coyote de 5.000 cmc ce dezvoltă 440 de cai putere, cu 40 de cai mai puțin decât GT-ul de peste Ocean. De asemenea, cuplul a scăzut și el pe varianta europeană la doar 540 Nm, cu 28 Nm mai puțin.

Modelul de vârf, Dark Horse, nu aduce cu sine un salt major în materie de putere și cuplu: 448 de cai putere și aceiași 540 Nm. Prin comparație, Mustangurile Dark Horse ce ies pe porțile uzinei Flatrock pentru a fi vândute în Statele Unite au cu 52 cai putere mai mulți și un plus de 28 Nm. Partea bună este, pentru puriști, că transmisia manuală în șase rapoarte nu a dispărut, iar echipată cu aceasta, Mustangul Dark Horse sprintează de la 0 la 100 km/h în 5,2 secunde către o viteză maximă de 263 km/h. Cutia automată cu 10 viteze, însă, permite o accelerație mai rapidă (4,4 secunde), dar și o viteză de top inferioară (250 km/h).

Prețul de pornire este de 55.900 de euro pentru Mustang GT Fastback (coupe), versiunea decapotabilă fiind mai scumpă. La noi, pachetul de performanță este inclus, cu frâne Brembo, jante de 19 inchi și diferențial cu alunecare limitată (LSD). În plus, evacuarea are ceva numit „Active Exhaust” menit să scadă nivelul zgomotului. Modurile de rulare, indiferent de variantă, sunt Normal, Sport, Slippery, Drag, Track și Individual.

Sursa foto: Ford

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri