In prezent, doar 15-20% din veniturile AdPlayers provin din vanzarea spatiului publicitar, potrivit lui Iulian Toma, fondatorul AdPlayers, majoritatea castigurilor fiind generate de cele trei servicii de comunicare – AdPlayersProfile, AdPlayersWork si AdPlayersJob. Pentru anul acesta, Toma estimeaza afaceri de 50-60.000 de euro, cifra pe care vrea sa o dubleze in 2009.

„Internalizarea vanzarilor unui singur website inseamna inca un furnizor pentru agentiile de media, lucru care implicit se traduce in costuri mai mari pentru acestea intr-o perioada in care nici o companie nu cred ca isi doreste acest lucru. Prin urmare nu recomandam niciunui publisher aceasta miscare, ci sa apeleze la regiile de vanzari online specializate. In cazul AdPlayers, legatura directa cu piata de publicitate ar putea reprezenta o scurtatura eficienta insa doar pentru campanii online directe ale unor jucatori activi in servicii de marketing si comunicare, companii ce nu apeleaza in multe cazuri la un mix complex de media online. De aceea Boom, va continua reprezentarea marilor investitori in comunicare in AdPlayers, de aceasta data neexclusiv”, a spus Valentin Oeru, Director Executiv, Boom.

AdPlayers va continua colaborarea pe diverse proiecte de comunicare inclusiv cu regia de publicitate Boom, de la Netbridge, companie cu care a derulat in ultimii doi ani si jumatate un parteneriat in regim de exclusivitate.

Citeste si:

Potrivit unor surse din piata, Boom vindea, in medie, doar 10-15% din spatiul disponibil pe AdPlayers.ro.

Spatiul publicitar de pe AdPlayers se vinde in prezent la un rate-card de 120 de lei per mia de utilizatori, pret care se va pastra si in prima parte a anului viitor.

Lansat pe piata online romaneasca la inceputul anului 2005, cotidianul de publicitate, marketing si media AdPlayers inregistreaza o audienta medie de 35.000 vizitatori unici pe luna si 100.000 pagini vizitate, potrivit trafic.ro.