Serviciile oferite de echipa BrandTailors producatorului de lactate au fost de audit de brand, pozitionare de brand, arhitectura de brand, identitate vizuala, design de ambalaj, digital branding.

ProdLacta este prezenta pe piata din Romania inca din anul 1900, la inceput sub denumirea de Cooperativa de Laptarie din Brasov. In contextul modernizarii facilitatilor de productie, ProdLacta a pus in functiune o linie tehnologica de fabricare a laptelui UHT. Pentru aducerea in modernitate a brandului si din punctul de vedere al imaginii, echipa manageriala a Prodlacta a apelat la serviciile echipei BrandTailors.

“In anul 2007 am inceput un amplu proces de modernizare a facilitatilor care a constat in innoirea tuturor echipamentelor si s-a incheiat cu punerea in functiune a unei linii UHT de ultima generatie. Valoarea investitiilor realizate prin programul SAPARD a depasit 6,5 milioane euro, fabrica de produse lactate din Brasov atingand acum toate cerintele de calitate impuse de standardele UE. Speram ca noua imagine a brandului ProdLacta va duce la cresterea cotei de piata, unde ocupam momentan locul patru pe piata de lapte UHT prin brand-ul Sapte Munti si urmarim revenirea in topul producatorilor romani si pe celelalte categorii”, a spus Mariana Efitimie, director general ProdLacta.

Noua pozitionare a brandului ProdLacta tradusa la nivel conceptual in designul de ambalaj dezvoltat pentru laptele UHT, urmeaza sa fie transferata pe toata gama de produse din portofoliul ProdLacta.

Citeste si:

“ProdLacta este un brand cu traditie pe piata de lactate locala, cu un potential deosebit de dezvoltare datorita calitatii produselor, dar si valorilor brand-ului. Lucram la acest proiect inca de anul trecut din luna aprilie si avem convingerea ca am livrat clientului o solutie care va duce la indeplinirea obiectivelor de business ProdLacta”, a declarat Beatrice Danis, managing partner BrandTailors.

In realizarea noii identitati, BrandTailors a pornit de la vechiul logotip ProdLacta pe care l-a completat cu cel mai recognoscibil simbol al zonei Brasovului, turnul Casei Sfatului, pentru a certifica provenienta acestor produse lactate. “Solutia de design de ambalaj are ca element central picatura de lapte obtinuta si colectata din Tara Barsei, o zona montana cu traditie in productia de lactate. In acest mod, designul sustine viziunea brandului de a fi recunoscut si apreciat ca pastrator si sustinator al adevaratului lapte, produs cu daruire si onestitate”, a adaugat Janos Kurko, creative partner BrandTailors.

Echipa de lucru pentru acest proiect a fost din partea BrandTailors: Beatrice Danis – Managing Partener, Janos Kurko – Creative Partner, Cornelia Pascalin – Junior Graphic Designer, Alina Cranga – Account Manager, Mihai Parpalea – Desktop Publisher, iar din partea ProdLacta.: ing. Mariana Eftimie – Director General, Gabriel Gaspar – Director Comercial, Raluca Olteanu – Asistent Marketing.