In urma cu aproape un an, Brandstalk incepea colaborarea pentru creatie si strategie de comunicare cu Domo, dezvoltand numeroase campanii ATL si BTL. Agentia va gestiona intreaga comunicare a TechnoMarket, fie ca este vorba de campanii periodice sau punctuale, lansari de noi magazine, in-store-maintenance sau cataloage.

"Am lansat cel de-al doilea brand (Technomarket) in 2007 in urma dezvoltarii si segmentarii pietei. Este o decizie strategica care asigura eficienta-intr-un an in care acest cuvant este la mare pret-atat prin controlul proceselor si parteneriatelor strategice, cat si prin gestionarea unei comunicari distincte pe cele doua targeturi: Domo si Technomarket”, declara Gabriela Mandrea (foto), marketing manager Domo Retail.

Technomarket este cea de-a doua marca din portofoliul Domo Retail, pozitionata ca si “cel mai tehnic supermarket”. Magazinele Tehnomarket sunt dezvoltate pe suprafete mari de 3.000-6.000 mp, fiind situate in retail box-uri. In Bucuresti exista momentan doua magazine (Vitantis si West Park), iar in tara se mai gasesc inca patru (Targoviste, Deva, Oradea si Turda).

Dupa cifra de afaceri, Domo Retail este al doilea retailer specializat in electrocasnice, electronice, IT si telecom, detine o retea nationala formata din 130 magazine (124 Domo si 6 magazineTechnomarket), ce insumeaza peste 75.000 de metri patrati si mai mult de 1.900 de angajati.

The Group include agentii specializate din domeniile creatie, media, relatii publice, productie si evenimente speciale. The Group ocupa pozitia numarul 1 in clasamentul oficial al industriei publicitare, cu o cifra de afaceri de 99,8 milioane euro.