Campania marcheaza schimbarea de imagine a companiei si inceputul procesului de integrare a UNIQA Asigurari in UNIQA Group si aliniere la valorile grupului, sintetizate in: calitate, respect, decenta, unitate si flexibilitate.

Fiind prima comunicare realizata pentru brandul UNIQA in Romania, obiectivele campaniei sunt pozitionarea brandului UNIQA in piata de asigurari, generarea de awareness si diferentierea fata de ceilalti asiguratori de pe piata.

Punctul central al campaniei porneste de la noua viziune UNIQA axata pe oferirea de solutii simple de calitate, promisiunea fiind aceea de a avea mereu pentru clientii sai produse si servicii cat mai simple - mai usor de inteles, de achizitionat si de utilizat.

“Targetul caruia se adreseaza UNIQA este nu atat o generatie demografica (definita prin varsta si venituri) cat o generatie de lifestyle (definita prin valori, gusturi, aspiratii). UNIQA a intrat pe piata romaneasca pentru ca aici exista deja un grup semnificativ de oameni care isi doresc sa beneficieze de produse si servicii la nivelul de calitate si profesionalism de care beneficiaza vecinii lor din vest. E intotdeauna perfect posibil ca lucrurile sa fie mai simple si mai usoare. Iar asta e chiar misiunea pe care si-o propune UNIQA”, spune Dan Sendroiu, Strategic Planner la Graffiti BBDO.

Pozitionarea UNIQA Asigurari a rezultat in urma unui studiu de piata realizat la inceputul anului. Potrivit acestuia, potentialii clienti isi aleg o companie de asigurari in functie de simplitatea procedurilor si a procesului de obtinere a informatiilor necesare, dar si a rapiditatii solutionarii daunelor. “Rezultatele studiului ne-au condus catre reconfigurarea produselor si procedurilor in asa fel incat sa ne aliniem din toate punctele de vedere conceptului „solutii simple orientate catre client”. Mai exact, produse usor de inteles, proceduri simple, un mod de lucru care simplifica viata clientilor nostri, o fac mai usoara. Aceasta abordare s-a reflectat, de altfel, si in headline-ul campaniei „Credem in solutii simple”, declara Gabriela Rusu, Marketing Manager Piete Emergente UNIQA International.

Campania care a debutat in data de 11 mai cuprinde componente de TV, print, outdoor, online si PR.

Echipa care a lucrat la dezvoltarea campaniei din partea Graffiti BBDO este formata din: Ema Prisca (Creative Director), Adina Basag (Group Creative Director), Balint Hajagos (Art Director), Bogdan Raileanu (Copywriter), Razvan Raicu (Art Director), Stefan Chiritescu (Head of Planning), Dan Sendroiu (Strategic Planner), Ioana Cadir (Account Director); Ruxandra Rotaru (Account Manager).

Suportul de PR a fost asigurat de PLEON Graffiti: Mircea Tomescu (Managing Director); Roxana Mihalache (Group PR Manager) si Irina Gaspar (Senior PR Coordinator).

Echipa Proximity care a asigurat componenta de marketing direct a campaniei este formata din: Gabriela Terchila (Managing Director), George Man (Account Manager), Viorel Timaru (Copywriter) si Florina Alexandru (Art Director).

Din partea UNIQA Asigurari au participat la dezvoltarea campaniei Ioana Laura Pasca (Director de Marketing) si Gabriela Rusu (Marketing Manager Piete Emergente UNIQA International).