Proiectul este o premiera pentru trustul Sanoma Hearst Romania, care a inceput dezvoltarea in mediul online in 2006, printr-o strategie bazata pe lansari si achizitii. Trustul a cumparat comunitatea miresici.ro in decembrie 2007. In 2009, site-ul a inregistrat o dublare a numarului de vizitatori, consolidandu-si pozitia de lider pe segmentul sau, cu o comunitate de 400.000 de utilizatori unici lunar.

“Cea mai mare provocare pentru extinderea in print a fost gasirea unui concept viabil care sa ofere miresicilor calitatea editoriala si tipografica a unei reviste glossy imbinata cu elementele specifice comunitatii”, declara Adina Vasilescu, New Media Publisher la Sanoma Hearst Romania.

Revista este semestriala si se lanseaza la un pret promotional de 9,9 lei.

“Miresici este al doilea titlu nou din acest an, dupa achizitia revistei Auto Motor si Sport, acum doua luni. Si, in ciuda dificultatilor din intreaga piata, rezultatele noastre in primul trimestru arata mult mai bine, atat la venituri cat si la profitabilitate, decat cele ale anului trecut. Avem in plan alte noi proiecte in acest an si, daca al doilea semestru va fi conform estimarilor specialistilor, am putea avea chiar si mai multe”, declara Lucian Ionita, Publisher.

Sanoma Heart Romania are un portofoliu de 19 reviste, printre care Cosmopolitan, Marie Claire, Harper’s BAZAAR, FHM, Esquire, National Geographic si Femeia, si 12 website-uri.