Dintre toate produsele vandute, cea mai mare crestere s-a inregistrat pe segmentul de hoteluri si city-break-uri, cifra de afaceri generata de acest segment fiind in crestere cu 206% fata de aceeasi perioada a anului trecut. “Investitiile in propria platforma de rezervari de hoteluri, lansata la jumatatea anului trecut si concentrarea pe pachetele turistice de tip city-break incep sa-si arate roadele in acest an, fiind linia de business cu cea mai mare crestere fata de anul trecut”, declara Daniel Truica, fondator si CEO al Vola.ro.

Sejurul mediu la rezervarile de hoteluri a fost de patru nopti, principalele destinatii pentru city-break-uri fiind Roma, Venetia, Praga, Barcelona si Paris. Compania beneficiaza de tarife preferentiale la cazare de la partenerii sai din industria hoteliera, printre care se numara booking.com, Kuoni, GTA, Go Global, precum si mari lanturi hoteliere din lume.

In ceea ce priveste biletele de avion, clientii Vola.ro au platit in medie pentru un bilet de avion 243 euro, in crestere cu 19% fata de perioada similara a anului trecut. “Ramanem focusati pe dezvoltarea platformei tehnologice prin care dorim sa aducem din ce in ce mai multe avantaje clientilor nostri, fie ca ei sunt interesati de bilete de avion, hoteluri, pachete turistice sau inchirieri de masini. La fiecare doua saptamani lansam o noua versiune a site-ului, in care inglobam in medie intre 50 si 60 de update-uri. Cred ca acest proces continuu de dezvoltare a facut din Vola.ro punctul de referinta in rezervarile online de produse turistice din Romania”, spune Daniel Truica. In ceea ce priveste destinatiile preferate de cumparatorii de bilete de avion, Madrid-ul se situeaza pe primul loc, urmat de Londra, Barcelona, Paris, Viena.

Anul trecut, Vola.ro a avut o cifra de afaceri de 20,6 milioane euro (92 milioane lei), comparativ cu 15,6 milioane euro (66 milioane lei) in 2011.