“Am semnat deja cu cei mai importanti publisheri si regii din piata. Ceea ce ne dorim in perioada urmatoare este sa popularizam platforma si avantajele ei la agentiile de publicitate (media si creatie) astfel incat orice campanie de video pe online sa foloseasca cat mai bine acest mediu, folosind interactivitate. Preturile sunt in sistem CPM si sunt negociabile in functie de consumul lunar/trimestrial”, spune Axin Cornel CEE sales director la Brainient, pentru wall-street.ro.

BrainRolls, platforma interactiva creata de Brainient, ajuta brand-urile sa obtina rate de engagement mai mari si sa creasca timpul pe care utilizatorul il petrece vizionand o reclama video. Modalitatea prin care Brainient ajuta la imbunatatirea acestor doua rezultate este adaugarea elementelor interactive in reclame video si distributia multi-device a acestora: interactivitatea functioneaza atat pe PC-uri cat si tablete, smartphone-uri si connected TVs. Extinderea solutiilor video Braineint in Europa este rezultatul campanilor video interactive internationale pentru brand-uri ca Disney, Coca Cola sau EA Games din Marea Britanie.

In acest moment, BrainRolls poate fi livrat pe 90% dintre website-urile din Romania, iar Brainient poarta discutii legate de posibile parteneriate cu publisheri de continut video din intreaga zona CEE. In Romania, BrainRolls livreaza rate de engagement de peste 85%, iar ratele de click nu scad sub 10%. In campaniile create pentru clienti precum Coca Cola, BCR, Ursus, AXN sau Disney, elementele interactive permit user-ului sa aleaga reclama pe care doreste sa o vizioneze, sa completeze un formular sa joace un joc, sa vizioneze mai multe video-uri de pe canalul de YouTube al brand-ului respectiv sau sa distribuie ad-ul pe Facebook si Twitter.

Citeste si:

Datorita ratelor crescute de click si engagement, reclamele video interactive sunt o solutie video foarte cautata in lumea de video advertising. Atunci cand utilizatorul nu este fortat sa urmareasca o reclama impusa si intruziva, are control permanent asupra continutului video pe care il consuma si astfel reclama interactiva beneficiaza de un timp de expunere mult mai mare in comparatie cu cea traditionala. Ratele de engagement pot ajunge pana la 480% iar timpul de expunere pana la 120%. Reclamele video interactive create de Brainient au performante mai bune si in ceea ce priveste intentia utilizatorului de a cumpara produsele expuse dar si la imbunatatirea si promovarea imaginii brand-ului respectiv.

“In momentul de fata, Brainient ruleaza campanii pentru clienti din UK, Franta, Germania, US, Australia si Singapore”, spune Emi Gal, CEO-ul Brainient. “Ma bucur ca tehnologia noastra, creata in Romania, va fi folosita, in sfarsit, si in Romania”.